Türk Telekom, müşterilerine ayrıcalıklı hizmetler sunduğu “Prime” markasında yepyeni bir dönem başlattı. İçeriği, kademeli tarifeleri, markalarla özel iş birlikleri ve hediyeleri ile öne çıkan yeni Prime, logosunu da yeni marka vaadine uygun olarak yeniledi.
İçindekiler
Türk Telekom Prime Hediye Uçak Bileti Şansı
Prime, yenilediği tarife portföyü kadar, seyahat fırsatları ve sürpriz hediyelerle de dikkat çekecek. Prime dünyasına dahil olmayı seçen 20 binden fazla Prime müşterisi, sevdikleriyle birlikte her hafta çift kişilik 11 farklı Avrupa şehrine (Amsterdam, Atina, Berlin, Brüksel, Budapeşte, Londra, Milano, Münih, Paris, Roma, Viyana) gidiş-dönüş uçak bileti kazanma şansının yanı sıra vize hizmetlerinde de ayrıcalıklardan yararlanma imkanı da yakalayacak. Prime’lı müşterilerin vize evrakları toplama sürecinde kafası rahat olurken, vize işlemlerinde yüzde 50 indirim avantaj sunulacak.
Türk Telekom Prime’ın yeni marka vaadini, ‘özgürleşen, rahat, kendine yer açan ve zaman ayıran” konseptleri üzerine kurguladıklarını dile getiren pazarlama genel müdür yardımcısı Hakan Dursun, yeni sloganlarını ‘Türk Telekom Prime ile Kat Kat Hayat” olarak açıkladı.
Şirket CEO’su Dr. Paul Doany“Dokuz yıldır değerli müşterilerimize her zaman en iyi iletişim ve eğlence deneyimi sunmanın peşindeyiz. Bu misyonla, tüm faaliyetlerimizin merkezine ‘insanı’ koyarak Türk Telekom’u ‘müşterilerinin hayallerini gerçekleştirmelerine imkan veren marka’ olarak konumlandırıyoruz. Bugün burada olmamızın nedeni de bu anlayışın bir sonucu. 2013 yılında hayata geçirdiğimiz Türk Telekom Prime’ı bu anlayışın bir sonucu olarak yeniledik. Şirketimiz, sunduğu avantaj ve ayrıcalıklarla hayatlara daha fazla dokunarak değer yaratacak” ifadelerini kullandı.
Türk Telekom Prime’lılara ücretsiz Türk Telekom Müzik ve Tivibugo hizmeti
Tüm Prime müşterileri, firma bünyesinde eğlence içeriklerinden de kolayca faydalanabilecek. Prime müşterileri, bundan böyle TT Müzik, Tivibugo gibi servislere ücretsiz olarak ve internet kotası sorunu yaşamadan, her an her yerden ulaşabilecek.
Türk Telekom’dan bir ilk: “Prime’la Tanış”
Prime, müşterilerine sunduğu tüm ayrıcalıkları sadece üst tarifelerine gelen müşterilere değil, tüm Prime müşterilerine sunmayı hedefliyor. “Prime’la Tanış” kampanyasıyla müşterilerine bu yeni dünyanın fırsatlarını deneyimleyebilecekleri bir proje başlattı. Müşteriler, isterlerse gelecekte üst tarifeler geçiş yapabilecekler.