İşTurkcell reklamı

Haftanın Seçkisi

Türk Telekom

Türk Telekom bir ilki gerçekleştirdi! Wi-Fi 7 mesh bağlantı hızında  çığır açan performans!

21 Mayıs 2025
Google

Google I/O 2025’te neler tanıtıldı? | Gemini 2.5 Pro, Flow, Imagen 4 ve dahası!

21 Mayıs 2025
MSI QD-OLED Monitör oyun

MSI COMPUTEX 2025’te AI destekli QD-OLED oyun monitörlerini tanıttı!

20 Mayıs 2025
xiaomi

Xiaomi 15S Pro Tanıtıldı! | Yepyeni XRING O1 işlemci ve dahası!

23 Mayıs 2025
yapay zeka radar

Yapay zekalı radar kameralar göreve başladı! Nerede var, nasıl çalışıyor?

23 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Türk Telekom, 10. kez Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası seçildi

Yazı: Murat Halilbeyoğlu
16 Mart 2018
Kategori: Akıllı Telefonlar, Haber
Okuma süresi: 2 dakika
Türk Telekom, 10. kez Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası seçildi

Türk Telekom, uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance tarafından her yıl gerçekleştirilen ‘Telecoms 300’ araştırmasında, onuncu kez Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası oldu. Üst üste gerçekleştirilen bu başarının arkasında 2016’da gerçekleştirilen benzersiz marka birleştirme stratejisine ek olarak, 2017’de başlatılan “Empati” olarak adlandırdığımız yeni müşteri deneyimi programı, operasyonel mükemmellik ve tüm dünya için tasarladığımız yenilikçi yerli ve milli teknolojiler etkili oldu.

Türk Telekom, 10. kez Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası seçildi

Konuya ilişkin, Türk Telekom CEO’su Dr. Paul Doany şu açıklamalarda bulundu: “ 2017, Türk Telekom için bir anlamda 2016 yılında başlattığımız tek marka stratejimizin faydalarından yararlanmaya başladığımız ve üzerine 3 ana odak alanı eklediğimiz bir ‘yükseliş’ yılıydı. Bu üç odak alanı; operasyonel mükemmellik, Empati Programı (müşteri deneyimini mükemmele taşıma yolculuğu) ve dünyaya yerli ve milli teknolojiler ihraç etme olarak özetlenebilir. 2017’de bir önceki yıla kıyasla %12,6’lık büyüme, 2,8 milyon net abone kazanımı ve yine bir önceki yıla göre %18,0’lik FAVÖK artışı kaydettik ve 2008’deki halka arzdan bu yana rekor düzeyde artışa imza attık.

Türk Telekom, 10. kez Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası seçildi

Başarılı finansal ve operasyonel performansımızın, uluslararası bağımsız kuruluşlar tarafından da tanınması son derece sevindirici. Bu kapsamda, Haziran 2017’de Türk Telekom’u sekizinci kez Türkiye’nin en değerli markası olarak ödüllendiren Brand Finance, Şubat 2018’de açıkladığı “Telecoms 300” listesinde de Türk Telekom’u 10 yıldır Türkiye’nin “En Değerli Telekomünikasyon Markası” olarak tescilledi.”

Murat Halilbeyoğlu

Murat Halilbeyoğlu

Nobody knows...

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya