Haftanın Seçkisi

TAM BİR TİTAN! | MSI TITAN 18 HX AI A2XW İncelemesi

TAM BİR TİTAN! | MSI TITAN 18 HX AI A2XW İncelemesi

26 Haziran 2025
galaxy a06 one ui 7 android 15

Galaxy A06 One UI 7 çıktı! Yeni güncelleme nasıl yüklenir?

3 Temmuz 2025
honor magic v5 özellikleri fiyatı

Honor Magic V5 tanıtıldı! İşte özellikleri ve fiyatı!

2 Temmuz 2025
tecno spark 40 özellikleri fiyatı

Tecno Spark 40 serisi resmen çıktı! İşte özellikleri ve fiyatı!

3 Temmuz 2025
Elon Musk'ın avukatı Martı yönetim kuruluna katıldı! Artık yerli Elon Musk ile çalışıyor!

Martı e-ulaşım lisansı aldı! e-ulaşım lisansı nedir?

27 Haziran 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Ticaret Bakanlığı’ndan Samsung Türkiye’ye Ödül!

Yazı: Eren İmdat
6 Nisan 2022
Kategori: Akıllı Telefonlar, Genel, Haber
Okuma süresi: 3 dakika
samsung

Samsung Türkiye bünyesinde yer alan Servis ve Müşteri Hizmetleri Departmanı tarafından hayata geçirilen ‘Kesintisiz İletişim’ stratejisi, Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen 25. Geleneksel Tüketici Ödülleri’nde ödüle layık görüldü. Şirket, satış sonrası servis ve hizmetler için uyguladığı müşteri odaklı çözümler ile ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma’ ödülünün sahibi oldu.


Bakmakta fayda var: Çıkarılacak Yalnızca 2 Milyon Adet Bitcoin Kaldı!


Müşteri memnuniyeti alanında ülkemizde kamu tarafından verilen tek ödül organizasyonu olan ve 1998 yılından bu yana düzenlenen Geleneksel Tüketici Ödülleri’nin 25.si, 15 Mart Salı günü Ticaret Bakan Yardımcısı Sezai Uçarmak’ın katılımıyla Sheraton Ankara Hotel ve Convention Center’da yapılan törenle sahiplerini buldu.

Samsung Türkiye, müşterilerin tüm ihtiyaçlarının giderileceği bir deneyim yolculuğu olarak tasarlanan “Kesintisiz İletişim” stratejisi ile ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma’ ödülünü almaya hak kazandı. Gerçekleştirilen törende Samsung Türkiye’nin ödülü Ticaret Bakanı Yardımcısı Sezai Uçarmak tarafından Samsung Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül’e takdim edildi.

Ticaret Bakanlığı’ndan Samsung Türkiye’ye Prestijli Ödül

Samsung Türkiye, satış sonrası servis ve hizmetlerde de tüketicilerin en iyi deneyimi yaşamasını hedeflendikleri dile getiriliyor. Ödülün alınmasında Samsung Türkiye’nin Akıllı Servis Merkezlerinde hayata geçirdiği, bir saatte çözülemeyen konularda 10 iş gününü beklemeden yedek cihaz verilmesi, değişim gerektiren durumlarda kanuni süreyi beklemeden anında değişim hizmetleri gibi kanunen tüketicilere verilen haklardan daha ileri düzeydeki müşteri dostu uygulamalar da etkili olduğu belirtiliyor.

İçindekiler

  • “Akıllı Servis Merkezleri, dijital destek kanalları ve birçok uygulamayla müşterilerimizin yanındayız” 

“Akıllı Servis Merkezleri, dijital destek kanalları ve birçok uygulamayla müşterilerimizin yanındayız” 

Samsung Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül ödülle ilgili, “Bu değerli ödüle layık görüldüğümüz için oldukça mutlu ve gururluyuz. Samsung Türkiye olarak müşterilerimize her zaman ihtiyaca yönelik en iyi hizmeti, yasal gerekliliklerin de ötesinde bir hizmet deneyimini sunmayı hedefleyerek çıktığımız yolda, mobil cihazlar servis merkezlerimizi “Akıllı Servis Merkezlerine” dönüştürdük. Bu dönüşümle birlikte müşterilerimiz servis merkezlerine randevu almadan gelip, kendisi ile bire bir ilgilenecek danışman sayesinde işlemleri hızlıca tamamlayabiliyor. Yazılımsal gereksinimler ortalama 10 dakikada çözülürken, onarım gerektiren durumlarda cihazların ortalama yüzde 90’ını 1 saatte onararak müşterilerimize teslim ediyoruz.* Onarım süresi 1 saati aşabilecek durumlarda anında yedek cihaz teklif ediliyor.** Değişim gerektiren durumlarda ise orijinal aksesuarlarıyla ve kutusuyla yeni bir Samsung cihazı ile değişimi sağlıyoruz.*** Bunun yanında çağrı merkezi ve dijital destek kanallarımızla da müşterilerimizin her daim yanında olduğumuzu hissettiriyoruz. Web sitemiz destek bölümü, Guncelmiyiz.com, Samsung forum, Samsung Members uygulaması, sosyal medya, canlı sohbet, e-posta ve WhatsApp destek hattı, uzaktan destek, video destek ve İşitme Engelliler Çağrı Merkezi kanallarımızla her müşteri ihtiyacına uygun çözümleri anında ve kolayca sunabiliyoruz. Bu başarıda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza bir kez daha teşekkür ediyorum” dedi.

Eren İmdat

Eren İmdat

Teknolojiyle içli dışlı, özellikle mobil teknolojiler üzerine hevesli bir o kadar da öğrenmeye açık Hardware Plus editörü ve yazarı.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya