İçindekiler
Türkiye’nin köklü teknoloji marketlerinden Teknosa, “Durum Buysa, Teknosa” isimli yeni bir reklam kampanyasını başlattı.
Teknosa yeni tanıtım hamlesiyle, dijital mecralarda kamuoyuna açık olarak paylaşılan 226 bin adet veriyi “sosyal dinleme” tekniği ile araştırdı. Böylece müşterilerin sorunları ve bu sorunların çözümleri üzerine büyük bir adım atıldı.
Telefon, bilgisayar ve TV’den oluşan 3 ana kategoride gerçekleştirilen araştırmanın ortaya koyduğu veriler ışığında, tüketicilerin teknoloji yenileme ihtiyaçlarını ve teknoloji alışverişine sebep olan durumları tespit eden Teknosa, bu durumlardan eğlenceli hikayeler yaratarak, 3 yeni reklam filmi hazırladı.
Filmler, günlük hayatta hemen hemen hepimizin başına gelen komik olayları merkezine alarak, yaşanan ihtiyaç durumlarını özetliyor ve çözüm olarak Teknosa’yı adres gösteriyor.
Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan konuyla ilgili olarak “Türkiye’nin teknolojiye bağlantı noktası olarak müşterilerimizin beklentileri ve memnuniyeti bizim birincil önceliğimiz. Bu doğrultuda müşterilerimizi her zaman dinliyor, onların istek ve ihtiyaçlarına göre yatırımlarımızı şekillendiriyoruz. Sektörün lideri olarak teknolojinin nabzını tutan çok güçlü bir ağımız var. Bu ağdan aldığımız bilgiler, bize önemli bir içgörü sağlıyor.
Yeni reklam kampanyamızı da bugüne kadar yapılmış en geniş sosyal dinlemeye dayalı araştırmanın verileri ışığında kurguladık. Bu metotla tüketicilerin günlük hayatta teknoloji ile ilişkilerini, alışveriş yolculuklarını inceledik. ‘Herkes için Teknoloji’ düşünce yapısını özümseyen bir marka olarak, yaygın mağaza ağımız ve çağın ihtiyaçlarına göre sürekli yenilediğimiz dijital kanallarımızla Türkiye’de tüketicilerle teknoloji arasındaki köprüyü kuruyoruz” ifadelerini kullandı.
Reklamların dış sesi ise Leyla ve Mecnun dizisinden “Mecnun” rolüyle hatırladığımız Ali Atay’dan başkası değil.