Sosyal medya

Diğer

Tek Telekom, Türk Telekom” dönemi başlıyor

  • Türkiye’nin en büyük marka birleşmesi gerçekleşti.
  • Türkiye’nin ilk ve en büyük entegre telekomünikasyon grubu olan Türk Telekom; mobil, internet, ev telefonu, TV ve kurumsal servisler alanında hizmet veren Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarını “Türk Telekom” tek markası altında birleştirdi.
  • Marka birleşmesi ile tüzel kişilikler korunarak Avea ve TTNET markaları, “Türk Telekom” tek markası altında bir araya geldi.
  • Avea, TTNET ve Türk Telekom’un mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetleri, 27 Ocak 2016 itibariyle “Türk Telekom” tek markasıyla müşterilere sunulacak.
  • Tek marka altında birleşen Türk Telekom’un müşterileri; mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerine artık tek mağazadan, tek çağrı merkezinden ve tek internet sitesinden erişecek.
  • Avea, TTNET ve Türk Telekom’un gücünü tek marka altında birleştiren Türk Telekom, sektöre fiber altyapısının gücünü getirerek, özellikle mobil alanda yeni bir dönemin başlangıcına imza atıyor.
  • Fiber gücüyle mobilde yeni başlayacak dönemin adı Türk Telekom…
  • Yeni dönemde, Türk Telekom’un 206 bin kilometrelik fiber ağının sağladığı güçle, entegre iletişim, eğlence ve TV hizmetleri; tek bir noktadan, kesintisiz şekilde, rakipsiz bir hız, en yüksek kalite ve kapasiteyle Türk Telekom markası altında Türkiye’ye sunulacak.
  • Mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerini tek noktadan sunarak sektörün en büyük “Dörtlü Oyuncusu” olan Türk Telekom; Türkiye’nin en büyük marka birleşmesini; yeniliği, dinamizmi ve müşteri odaklılığı temsil eden yeni logosu ve marka kimliği ile taçlandırdı.

Türk Telekom; dünya trendleri, müşteri ihtiyaçları ve gelecek vizyonu doğrultusunda; Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarıyla sunduğu ürün ve hizmetlerini “Türk Telekom” tek markası altında birleştirdi.

Türk Telekom bu adımla; entegre iletişim hizmetlerini bir arada ve tek bir noktadan sunan; dünya standartlarında entegre iletişim, teknoloji ve eğlence hizmetleri sağlayıcısı konumunu güçlendirdi.

Türk Telekom müşterileri, 27 Ocak 2016 tarihinden itibaren, tüm hizmetlere, “Türk Telekom” markasıyla; tek bir mağazadan, tek çağrı merkezi numarasıyla ve tek internet sitesi üzerinden erişebilecek.

reklam
Huawei P40 reklamı

Türk Telekom tek marka çatısı altında “Bir” ve “Daha Güçlü”

“Tek Telekom, Türk Telekom” söylemi ile ifade edilen yeni dönemde, Türk Telekom’un 206 bin kilometreye ulaşan, Türkiye’nin 81 ilindeki fiber ağı; dünya standartlarında, en güçlü, en hızlı, en yüksek kapasitede iletişim ve eğlence hizmetlerinin, hem mobil hem de sabit ağlar üzerinden verilmesini mümkün kılacak. Türkiye’nin büyüme ivmesini de dikkate alarak belirlenen yeni yapılanma, gelecek dönemde Türk Telekom’un; ülkenin ve bölgenin dijital üssü olma vizyonunu da içeriyor.

Tek Marka, Yeni Logo

Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarıyla sunduğu hizmetleri; “Türk Telekom” tek markası altında birleştiren Türk Telekom; yeniliği, dinamizmi ve müşteri odaklılığı temsil eden yeni logo ve yeni marka kimliğini, Antalya’da düzenlenen etkinlikle tanıttı.

Türk-Telekom_Logo

Rami Aslan: “Türk Telekom” markası altında birleştik, artık “bir” ve daha “güçlüyüz”

Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, tüm iletişim ve eğlence hizmetlerinin “Türk Telekom” markası altında toplanması ile ilgili şöyle konuştu:

“Mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerimizi “Türk Telekom” tek markası altında bir araya getirerek yeni bir dönem başlatıyoruz. Yenilikçi olma, dinamizm, müşteri odaklılık, çeşitlilik gibi değerleri temsil eden yeni logomuzla taçlandırdığımız bu yeni dönemde, tüm Türkiye’ye yayılmış fiber altyapımızın gücü, hem mobil hem sabit alandaki hizmetlerimizde kendini gösterecek.

Fiberin gücünü mobile taşıyacağız. 206 bin kilometrelik fiber altyapımız, Nisan ayında hayata geçecek 4.5G iletişim noktalarını besleyecek olan kökleri oluşturacak. Fiber altyapımız ve sahip olduğumuz, 4.5G için kritik öneme sahip 1800 MHz bandındaki en yüksek kapasite ve abone başına düşen en yüksek frekans paketleriyle Nisan ayında başlayacak ghc v4.5G’de sektörde değişimin öncüsü, 4.5G’nin rakipsiz lideri olacağız.

Yeni 4.5G mobil dünyası Türk Telekom’un fiber gücü üzerinde yükselecek. Fiber altyapımız ve sahip olduğumuz frekanslar ile sadece 4.5G’nin değil; tüm yeni nesil mobil teknolojilerin de lideri olacağız. 5G’nin yol haritasını çıkarmak üzere oluşturulan uluslararası konsorsiyuma Türkiye’den davet edilen tek şirket olmamız ve 5G ile ilgili yapmış olduğumuz patent başvurularımız, öncülük vizyonumuzun en somut kanıtıdır.”

Türk Telekom’un güçlü fiber altyapısıyla Türkiye’deki TV yayıncılığında da köklü değişime yol açacağını vurgulayan Aslan;Türkiye’nin en zengin TV içeriğinin sağlayıcısı olarak müşterilerimize 4K teknolojisini de sunacağız. Müşterilerimiz, 3 yıl boyunca yayın haklarına sahip olduğumuz “UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi” maçlarını 4K formatında izleme imkanına yakalayacaklar” dedi.

Birleşmenin getirdiği yeniliklere değinen Aslan; Türk Telekom’un sunduğu yeni dünyayı şu sözlerle tanımladı:

Türk Telekom tek markasıyla müşterilerimize sunduğumuz yeni dünya; ilkleri ve enleri barındırıyor. Tek marka altında birleşmek; en yüksek kapasite, en yüksek hız, en yüksek servis kalitesi, en geniş ürün portföyü, tek noktadan hizmet, tek çağrı merkezi ve tek internet sitesi anlamına geliyor. Müşterilerimiz hizmetlerimizle ilgili bütün işlemlerini, tek bir çağrı merkezi numarasını arayarak veya internet üzerinden tek bir paneli kullanarak yapabilecekler. Bunun yanında bütün satış sonrası destek hizmetleri de tek bir noktadan sunulacak. Müşterilerimize ayrıca, hizmetleri kişiselleştirme konusunda da önemli avantajlar sağlayacağız. Avantajlı                  ‘Çoklu hizmet paketlerimiz” ile müşterilerimiz ihtiyaçlarına en uygun hizmetleri seçmenin ayrıcalığını yaşayacaklar.”

Marka birleşmesini; işgücünde hiçbir kesintiye gitmeden, servislerde herhangi bir aksama yaşamadan ve dünyadaki benzerlerinden çok daha kısa bir sürede başarıyla tamamladıklarına dikkat çeken Aslan; bu birleşmenin Türkiye’de iletişim ve eğlence alanında köklü değişimlere yol açacağını ifade etti. Bu sayede, artık çok daha fazla hareket halinde olan müşterilerine diledikleri yerden dünyaya bağlanma imkanını, birden fazla cihaz ve hizmet kanalıyla sunabileceklerini vurguladı.

Türkiye’nin ihtiyaç duyduğu dijital ortak Türk Telekom’dur

Türkiye’nin gelecekte bölgesi için önemli bir finans-enerji-ulaşım üssü haline geleceğini ve bu mega dönüşüme eşlik ederek onun taşıyıcısı olacak bir dijital ortağa ihtiyaç duyulacağını ifade eden Rami Aslan, “Türkiye’nin ihtiyaç duyduğu dijital ortak Türk Telekom’dur dedi.

Aslan şöyle devam etti:

Rakamlarımız söylediklerimizi kanıtlıyor. Türkiye’nin 81 iline yayılan, 206 bin kilometrelik fiber ağımız; süper hızlı, süper verimli yüksek kapasiteli bağlantı sağlıyor. Son on yılda altyapımıza 20 milyar lira yatırım yaparak platformumuzu geleceğe hazırladık. 34 bin kişilik nitelikli personelimiz Türkiye’ye hizmet vermeye hazır. 37 milyon müşteriyle Türkiye’nin en büyük entegre iletişim ve eğlence markasıyız. Etkileyici olan sadece sahip olduğumuz rakamsal büyüklükler değil. Aynı zamanda değişime liderlik edecek cesaret ve vizyona da sahibiz. Bugünden itibaren ‘Tek Telekom, Türk Telekom’ çağı başlıyor.

Nobody knows...

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Diğer

Google, ırkçılığa karşı mücadele edenleri destekliyor!

Yazan:

Google

Google, birkaç gündür büyük olaylara gebe olan ırkçılık karşıtı gösterileri destekleme kararı aldı. Firma ırk eşitliğini savunduklarını bildiren bir mesaj yayınladı.


İlginizi çekebilir; Zoom ücretli kullanıcıları için uçtan uca şifreleme getiriyor!


Google ırkçılığa karşı net tavır sergileme kararı aldı!

ABD’de George Floyd‘un ölmesi ile gündeme gelen ve büyük protestolara sebep olan ırk eşitliği konusu, firmalar tarafından da ele alınmaya başlandı. Google da bu konuda aksiyon alarak ırkçılığa karşı takındığı tavrı gösterdi. Firma, Google arama motorunu kullanan kişiler için ekrana bir adet mesaj ekledi. Mesajda, ırkçılığa karşı her zaman eşitliği savunduklarını yineleyen firma, bu konuda mücadele eden herkesin yanında olduklarını yineledi. Mesaj herhangi bir link içermez iken, siyah kurdele ve yazılı metin içeren bir “Doodle” olarak görüntülendi.

reklam
Huawei P40 reklamı

Tüm bu olanların yanı sıra, YouTube da ırkçılığa ve sosyal adaletsizliğe karşı mücadeleye destek verme kararı aldı. Google‘ın alt firmalarından olduğu için bu tarz bir hamlenin şaşırtıcı olmadığı görülmekte. Ayrıca firma ırkçılığa, şiddete ve sosyal adaletsizliğe karşı tam 1 milyon dolar bağışta bulunacaklarını belirtti ve Twitter profil resimlerini kararttı. Olayları yakından takip edip ciddi aksiyonlar alan Google, Android 11 için düzenlenecek etkinliğinin de ertelendiğini duyurdu. Kutlama yapmak için uygun zaman olmadığını belirten firma, etkinlik için yeni bir gün vermedi. Bakalım Google gibi başka firmalardan da destek gelecek mi bekleyip göreceğiz.

Devamını oku

Diğer

Samsung Money kart duyuruldu!

Samsung Money

Samsung, Apple ve Huawei şirketlerine rakip olacak “Samsung Money” olarak adlandırdığı kendi kartını duyurdu. Samsung Pay uygulaması ile çalışacak bir banka kartı duyuran şirket, rakipleri karşısında lider olmayı hedefliyor.

İlginizi çekebilir: Huawei Card duyuruldu!

Samsung Money

reklam
Huawei P40 reklamı

Teknoloji şirketleri hayatın her anına dokunmak için mesai harcamaya devam ediyor. Kullanıcılarının satın alma işleminde de kendi ürünlerinin kullanması için ilk adımı atan Apple’dan sonra Samsung da kendi kartını duyurdu. Rakibi Apple Card gibi titanyum bir malzemeden yapılmış ve üzerinde kart sahibinin adı dışında herhangi bir kart numarası, son kullanma tarihi veya CVV kodu bulunmuyor.

Güney Koreli teknoloji devi tarafından yapılan açıklamada Samsung Money sahiplerinden herhangi bir hesap/kart kullanım ücretinin alınmayacağına da özellikle dikkat çekiliyor. Bununla birlikte kartın faiz oranının oldukça düşük olacağı da yetkililer tarafından belirtiliyor. Ayrıca banka kartı Samsung Pay mobil ödeme platformları ile bağlantılı olarak çalışabiliyor. Bu özellik sayesinde kullanıcılar kartlarını kaybetse dahi, Samsung Pay üzerinden kapatabiliyor.

Samsung Money

Şirketin yeni banka kartı, yapacağınız alışverişler ile birlikte ek puanlar kazanmanızı sağlayacak. Böylece bu puanları paraya veya diğer hizmetlere çevrilebilecek. Ayrıca kullanıcılar kartın gelmesine gerek kalmadan, Samsung Pay üzerinden kolaylıkla ödemelerini yapabilecekler.

Samsung’un yeni kartının ne zaman satışa sunulacağı henüz netlik kazanmadı. Söz konusu banka kartı ilk olarak sadece Amerika Birleşik Devletleri’nde kullanıma sunulacak. Samsung Money kartının diğer ülkelerde ne zaman kullanıma sunulacağı da şimdilik bilinmiyor.

Devamını oku

Diğer

Sony ZV-1 vlog kamerası tanıtıldı!

Sony ZV-1

Sony, vlog odaklı kamerası ZV-1 modelini duyurdu. Geçtiğimiz hafta sızıntısı yapılan vlog odaklı yeni kameranın, özellikle YouTube için içerik üretenler tarafından tercih edilmesi bekleniyor.

Video ekipmanları alanında popüler bir marka olan Sony, bu kategorideki ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Şirketin uzun yıllardır satışta olan RX100 V ve RX100 VII modellerinin yenilenmiş hali olarak karşımıza çıkan ZV-1, video özellikleri ile dikkat çekiyor.

İlginizi çekebilir: Ambilight ile oyun keyfi nasıl olur? | Philips The One 55PUS7304

reklam
Huawei P40 reklamı

Sony ZV-1

Sony ZV-1 vlog kamerasının teknik özellikleri

Sony’in yeni vlog kamerası, tamamen öne doğru dönebilen 3 inç boyutunda dokunmatik bir ekran ile geliyor. Hafif ve kompakt bir yapıya sahip olan ZV-1; üstünde geniş,  yüksek kaliteli bir mikrofon sistemi (Stereo) ile birçok kontrol butonu taşıyor.

YouTuber kamerası olarak tanımlanan Sony ZV-1 içerisinde, 20 MP değerinde 1 inçlik CMOS sensörünün yanı sıra hızlı 24-70 mm f/1,8-2,8 lens de bulunuyor. Ayrıca 4K çözünürlükte 30 FPS video kaydını destekleyen kamera, 1080p çözünürlükte 120 FPS’e çıkıyor.

Bokeh ve güzelleştirme filtreleri taşıyan Sony ZV-1, çok gelişmiş sürekli bir otomatik netleme sistemine de sahip. Alpha serisinden gelen göze kilitlenme özellikli bir AF sistemi kullanan ürün, yapay zeka temelli obje tanıma ve takip etme altyapısını da taşıyor. Ayrıca yüz öncelikli otomatik pozlama sayesinde yürürken çevrenizdeki ışık durumu değişse dahi kamera, yüzünüze odaklama yapıldığından emin oluyor.

Sony ZV-1

Sony’in yeni kamerasında 3,5 mm harici mikrofon girişi ve Sony marka mikrofonları destekleyen çoklu giriş seçeneği de bulunuyor. 294 gram ağırlığındaki kamera, ek olarak satın alınabilen özel bir mini tripod sayesinde uzaktan da kontrol edilebiliyor.

Sony ZV-1, bu özellikleri ile birçok içerik üreticileri ve vlogger tarafından tercih edilecek gibi duruyor. ABD fiyatı 799 dolar olarak açıklanan kameranın 11 Haziran‘dan itibaren satışa sunulması bekleniyor. Türkiye pazarına da gelmesi beklenen söz konusu ZV-1 modelinin ne zaman geleceği ise henüz netlik kazanmadı.

Devamını oku