Haftanın Seçkisi

Araç Satışında 6 Ay 6 Bin Km Kuralı 1 Ocak 2027’ye Kadar Uzatıldı

Araç Satışında 6 Ay 6 Bin Km Kuralı 1 Ocak 2027’ye Kadar Uzatıldı

22 Haziran 2026
AB, Android’de Gemini’ye tanınan ayrıcalıkları mercek altına aldı

AB, Android’de Gemini’ye tanınan ayrıcalıkları mercek altına aldı

23 Haziran 2026
GTA 6’nın Avrupa Fiyatı Sızdı: Standart Sürüm 89,99 Euro, Koleksiyoncu Sürümü 199,99 Euro

GTA 6’nın Avrupa Fiyatı Sızdı: Standart Sürüm 89,99 Euro, Koleksiyoncu Sürümü 199,99 Euro

22 Haziran 2026
ROG 20. Yılını Türkiye'de Kutladı: Edition 20 Koleksiyonu İlk Kez Sahneye Çıktı

ROG 20. Yılını Türkiye’de Kutladı: Edition 20 Koleksiyonu İlk Kez Sahneye Çıktı

24 Haziran 2026
iPhone Ultra Geliyor: Katlanabilir Apple Telefonu Sonbaharda Tanıtılabilir!

iPhone Ultra Geliyor: Katlanabilir Apple Telefonu Sonbaharda Tanıtılabilir!

24 Haziran 2026
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result
Reklam

Qualcomm ilk çeyrekte gelirlerini artırdı!

Yazı: Burak Erken
3 Mayıs 2019
Kategori: Haber
Okuma süresi: 2 mins read
qualcomm

Amerikalı teknoloji şirketi Qualcomm 2019 yılının ilk çeyrek raporunu açıkladı. Raporda Apple‘la yapılan 5G modem anlaşmasıyla şirketin 4,5-4,7 milyar dolar civarında bir gelir elde edeceği de belirtiliyor.

İlginizi çekebilir: Açılır kapanır kameralı Xiaomi Redmi X sızdırıldı!

İçindekiler

  • Qualcomm ilk çeyrekte neler yaptı?

Qualcomm ilk çeyrekte neler yaptı?

Apple‘ın ürünlerinde kullanacağı 5G modemleri Intel‘den tedarik etmesi bekleniyordu. Fakat Intel geçtiğimiz haftalarda modem üretim işinden çekildiğini açıkladı. Bunun üzerine akıllı telefon pazarındaki rakiplerinden geride kalmak istemeyen Apple yıllardır davalarda karşı karşıya geldiği Qualcomm‘la anlaşma masasına oturmak zorunda kaldı.

qualcomm

Qualcomm 2019 ilk çeyrek raporuyla bu anlaşmanın şirkete getirileri daha net bir şekilde ortaya çıktı. Raporda üreticinin iki yıl boyunca Apple’ın yonga sağlayıcısı olacağı ve doğrudan altı yıllık lisans sözleşmesi yapıldığı belirtiliyor. Yani 2020 yılında satışa çıkacak olan iPhone‘lar X50 Snapdragon 5G modemlerle gelecek. 

Raporda ayrıca şirketin kârında %3 artış görülüyor ancak yıllık bazda %5 oranında bir düşüş var. Qualcomm CEO’su Steve Mollenkopf, 5G teknolojisi dünya çapında yaygınlaştığında Apple ile olan ortaklığın etkilerinin gözle görülür bir hale geleceğini belirtiyor. İkinci çeyrekte şirket gelirinin % 83 artışla 10.2 milyar dolara yükselmesi bekleniyor.

Burak Erken

Burak Erken

Teknoloji ve sinema sevdalısı.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar

Copyright © 2025, EMY Medya