Sosyal medya
Türk Telekom reklamı
Türk Telekom reklamı

Sosyal Medya

Pinterest, perakendecilerin işine yarayacak e-ticaret araçlarını tanıttı

Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Pinterest bu hafta, perakendecilerin müşterileriyle olan etkileşimini artırmak ve satışlarını yükseltmek amacıyla kullanmak isteyebileceği e-ticaret özelliklerini duyurdu. Pinterest’i ekmek kapısı olarak kullanıyorsanız, yeni ‘vitrin’ profilleri ve mağaza sekmesi gibi bir dizi e-ticaret özelliklerinden faydalanabilirsiniz.


İlginizi çekebilir: Facebook, Hikayeler için 24 saatten uzun süre seçenekleri getiriyor

reklam
MSI reklamı

Facebook, WhatsApp ve Instagram mobil alışveriş deneyimi noktasında kendilerini epey bir geliştirmiş olsalar da, rakipleri de bu konuda geri kalmamak için ellerinden geleni yapıyor. Bu hafta Pinterest, yaptığı bir duyuruda yeni e-ticaret özelliklerinden bahsetti. Özetle, Pinterest’i müşterilerinizle etkileşime geçmenizi sağlayan birincil köprü olarak kullanıyorsanız, bugünden itibaren işiniz çok daha kolaylaşacak.

Pinterest uygulamasına eklenen yeni e-ticaret özellikleri neler?

Öncelikle Pinterest, mağazaların müşterilerine ürünlerini kolay ulaşılabilir bir biçimde sunabilmelerini sağlamak maksadıyla Mağaza sekmesini güncelledi. Burada sattığınız ürünleri, kafa karışıklığı yaratmadan sade ve hoş bir biçimde belirli kategorilere ayırarak müşterilerinizin beğenisine arz edebilirsiniz.

“Güncellenen profil; satıcıların mağaza sekmelerini kategoriye, öne çıkan ürün gruplarına ve dinamik olarak oluşturulmuş önerilere göre düzenlenmiş, stoktaki öne çıkan ürünlerle vitrine dönüştürmesine olanak tanır.

Pinterest mağaza

Buna ek olarak, artık Pinterest kullanıcıları alışverişle ilgili aramalar yaptığında, arama sonuçlarında önerilen satıcıların bir listesi de gösterilecek. Bu sonuçlar tahmin edebileceğiniz üzere, sizin ilginizi neyin çektiğine göre belirleniyor. Örneğin iç çamaşırlarla ilgili araştırma yaptığınız zaman, karşınıza iPhone satıcıları elbette ki çıkmayacaktır.

Pinterest ayrıca, tüccarlara kendi çektiği görüntülerini, ‘gerçek’ ürünlerle eşleştirme olanağı sağlayacak yeni bir ürün etiketleme sistemi de test ediyor. Aslında, işletmeler uzun zamandır ürün etiketlerini Koleksiyon pinlerine ekleyebiliyordu, ancak ürünleri etiketlerle nitelendirmenin yepyeni bir yolu olan söz konusu seçenekle, ürünlerinizin alaka düzeyini artırabilirsiniz.

Pinterest mağaza

Pinterest’in duyurduğu diğer küçük yenilikleri de şu şekilde sıralanıyor:

  • Reklam tekliflerinizi, tanımladığınız reklam hedefinizle uyumlu hale getirecek yeni bir otomatik satış teklif seçeneği.
  • Koleksiyonları alışveriş reklamı biçimi haline getirmek için Kataloglar ve koleksiyonlar artık bir arada olacak. Bu güncellemenin bir parçası olarak markalar artık ilham verici, fotoğraflı bir reklam birimi oluşturmak için bir ana öğe ve karşılık gelen bir ürün grubu seçebilir.

Son olarak Pinterest, Pinlerinizin farklı reklam hedeflerinde nasıl performans gösterdiğini görebilmenizi kolaylaştıracak bazı yeni görsel analiz listeleri de eklediğini açıkladı. Yeni listeler, Pinterest performansınızın daha net bir istatistiğini size çıkararak gelecekteki performansınızı bir nebze öngörebilme ihtimalinizi artıracak.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Haber

Reddit, günlük 52 milyon aktif kullanıcı gördüğünü bildirdi

Reddit, günlük 52 milyon aktif kullanıcı gördüğünü bildirdi
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Reddit, Ekim 2020’de günlük ortalama 52 milyon aktif kullanıcı olduğunu ve aktif katılımda bir önceki yıla göre % 44 artış olduğunu bildirdi.


İlginizi çekebilir: TikTok’un ardından Reddit ve LinkedIn’de güvenlik açığı tespit edildi!

reklam
MSI reklamı

Reddit büyüme sağlıyor

Reddit, günlük aktif kullanımı ilk kez bildirdi. Geçen Aralık ayında platform, aylık 430 milyon aktif kullanıcıya ulaştığını söylemişti. Yıllık olarak ise % 30 artış elde etti. Bununla birlikte, platformun günlük aktif kullanıcı sayısı ise farklı bir karşılaştırma sağlıyor. Reddit aktif kullanıcı sayısı yüksek olmasına rağmen alanında hala geride. Facebook 1,8 milyar günlük etkinlikte öne çıkıyor. Ancak platform büyüyor ve 52 milyon aktif, yoğun kullanıcı, özellikle platformdaki birçok niş topluluğu göz önünde bulundurduğunuzda oldukça önemli.

Reddit, günlük 52 milyon aktif kullanıcı gördüğünü bildirdi

Aslında, Reddit için önemli bir güç, mevcut toplulukların genişliği. Herhangi bir konuda düşünceniz ya da sorunuz varsa platormda mutlaka onunla ilgili yazılar bulabilirsiniz. Ve bu topluluklardaki üyeler, uygulama üzerindeki mpanyalarınızla belirli pazarlara ulaşmak için fırsat sağlayan önemli etkileşimlerdir. The Wall Street Journal’ın bildirdiğine göre, bu durum reklamverenlerin ilgisini çekiyor: “Şirketin reklam geliri 2019’da 100 milyon doları aştı ve bu yıl % 70’den fazla artma yolunda.”

Platform, diğer platformlara kıyasla çok ilgi çekmiyor olabilir. Ancak uygulama reklamlarında açıkça bir fırsat seviyesi var. Şirket platformunu temizlemek ve daha reklamveren dostu bir ortam sağlamak için çalışırken, 2021‘de incelemeye değer olabilir. Sosyal yardım seçeneklernizi düşünürken Reddit’e de göz atmakta fayda var.

Devamını oku

Haber

Facebook, işletmeler için yeni bir web site başlattı

Facebook, İşletmelerin Sosyal Etkilerini Geliştirmelerine Yardımcı Olmak İçin Yeni Web Sitesini Başlattı
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Facebook, işletmelerin sosyal etkilerini ilerletmelerine yardımcı olmak için tasarlanmış bir dizi kaynak ve araç içeren yeni bir web sitesi başlattı.


İlginizi çekebilir: Facebook, otomatik mesajlaşma platformu Kustomer ile anlaştı

reklam
MSI reklamı

Facebook tarafından açıklandığı gibi:

“Yeni sosyal fayda web sitemizi, işletmelerin amaçlarına ulaşmalarına ve dünyayı değiştirmelerine yardımcı olmak için tasarladık. Bilgi ve ilhamdan programlara ve kaynaklara kadar, işletmenizin nasıl bir etki yaratabileceğini öğrenmek için bu siteyi kullanabilirsiniz.”

Facebook, İşletmelerin Sosyal Etkilerini Geliştirmelerine Yardımcı Olmak İçin Yeni Web Sitesini Başlattı

Gerçekten de Facebook, daha geniş kapsamlı şirket misyonunun “insanlara topluluk oluşturma ve dünyayı birbirine yakınlaştırma gücü vermek” olduğunu belirtiyor. Kararları göz önüne alındığında bu yenilik, şirketin itici gücü gibi görünmüyor, ancak görünüşte bu Facebook’un temel misyonu ve bu yeni sosyal fayda web sitesi bununla uyumlu. Mini site, bir bağış toplama etkinliğine nasıl başlayacağınıza, işletmeniz aracılığıyla bir amaca nasıl bağış yapılacağına ilişkin notlar içeriyor. Ve olumlu bir etki yaratan çeşitli markaların vaka çalışmalarını sunuyor.

Bu tür girişimler oldukça önemli. Araştırmaya göre, genç tüketicilerin çoğunluğunun sosyal amaçlara açıkça destek veren ve dünya üzerinde bir etki yaratmaya çalışan markaları destekleme olasılığı daha yüksek. Bu tür bir destek, marka mesajınızı ve patronajınızı artırmanıza yardımcı olurken, aynı zamanda sizin için önemli olan ve birçok açıdan kazanmaya yönelik girişimleri güçlendirmenize de olanak tanıyor. Facebook’un yeni mini sitesi, bunun nasıl yapılacağına dair daha fazla fikir veriyor . Yeni İşletmeler için Sosyal Fayda sitesine buradan göz atabilirsiniz.

Devamını oku

Google

YouTube, 2020’nin en popüler içeriklerini açıkladı

YouTube, 2020'nin en popüler içeriklerini açıkladı
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Yılın bitimine bir ay kala birçok dijital platform, 2020 yılının enlerini açıklamaya başladı. Dünyanın en popüler video izleme platformu olan ve her sene bu listeleri hazırlayan ve duyuran YouTube, 2020’nin en popüler içeriklerini ve içerik üreticilerini açıkladı.


İlginizi çekebilir: Spotify, 2020’de Türkiye ve dünyada en çok dinlenenleri açıkladı!

reklam
MSI reklamı

2020’nin en popüler YouTube içerikleri ve içerik üreticileri

2020’nin en popüler videoları:

  1. 8:46 – Dave Chappelle – Netflix is a Joke
  2. Building the Perfect Squirrel Proof Bird Feeder – Mark Rober
  3. We Broke Up. – jeffrreestar
  4. $250,000 Influencer Rock, Paper, Scissors Tournament – MrBeast
  5. I’m Coming Out. – NikkieTutorials
  6. Minecraft Speedrunner VS 3 Hunters GRAND FINALE – Dream
  7. Ricky Gervais’ Monologue – 2020 Golden Globes – NBC
  8. Quarantine Stereotypes – Dude Perfect
  9. Some Good News with John Krasinski Ep. 1 – SomeGoodNews
  10. We Can’t Believe This Happened – David Dobrik

2020 yılının en çok büyüyen içerik üreticileri:

  1. Dream (13.5 milyon abone)
  2. Tiko (5.3 milyon abone)
  3. Chloe Ting (16.2 milyon abone)
  4. EddieVR (4.93 milyon abone)
  5. charli d’amelio (8.58 milyon abone)
  6. Dixie D’Amelio (6.77 milyon abone)
  7. GeorgeNotFound (4.52 milyon abone)
  8. SomeGoodNews (2.56 milyon abone)
  9. Hyram (4 Million milyon abone)
  10. Bailey Sarian (3.21 milyon abone)

2020 yılının en popüler içerik üreticileri:

  1. MrBeast (46.9 milyon abone)
  2. Dream (13.5 milyon abone)
  3. ZHC (17.6 milyon abone)
  4. SSSniperwolf (23.3 milyon abone)
  5. Tiko (5.3 milyon abone)
  6. Chloe Ting (16.2 milyon abone)
  7. JoshDub (8.28 milyon abone)
  8. LazarBeam (17.3 milyon abone)
  9. EddieVR (4.93 milyon abone)
  10. The Royalty Family (10.8 milyon abone)

2020 yılının en çok izlenen müzik videoları:

  1. Future – Life Is Good (Official Music Video) ft. Drake
  2. 6IX9INE- GOOBA (Official Music Video)
  3. Lil Baby x 42 Dugg – We Paid (Official Video)
  4. NLE Choppa – Walk Em Down feat. Roddy Ricch (Official Music Video)
  5. Cardi B – WAP feat. Megan Thee Stallion [Official Music Video]
  6. DaBaby – ROCKSTAR FT RODDY RICCH [Audio]
  7. Roddy Ricch – The Box [Official Music Video]
  8. YoungBoy Never Broke Again – Lil Top [Official Music Video]
  9. Drake – Laugh Now Cry Later (Official Music Video) ft. Lil Durk
  10. Lil Baby – The Bigger Picture (Official Music Video)

 

Devamını oku
MSI reklamı

Forumdan Son Mesajlar

HWP COIN’den Haberler