İşTurkcell reklamı

Bu yazıda neler var?

  • Müşteriyi daha iyi tanıma fırsatı
  • Mağazaya giren kişi sayısını ölçerek dönüşüm oranı ile mağaza personelinin satış performansını ölçüyor

Haftanın Seçkisi

rihanna hamile mi rihanna üçüncü kez anne olacak

Rihanna hamile mi? Rihanna üçüncü kez anne olacak!

7 Mayıs 2025
Highest 2 Lowest Fragmanı Yayınlandı!

Highest 2 Lowest Fragmanı Yayınlandı! Ne zaman çıkacak, konusu ne?

6 Mayıs 2025
2025 Jeep Compass

2025 Jeep Compass tanıtıldı! İşte fiyatı ve özellikleri!

6 Mayıs 2025
gta 6 karakterleri kim hikayesi ne lucia jason

GTA 6 karakterleri kim? GTA 6 Lucia ve Jason kimdir?

6 Mayıs 2025
Samsung uygun fiyatlı Galaxy modellerinde yapay zeka özelliklerini kısıtladı!

Samsung uygun fiyatlı Galaxy modellerinde yapay zeka özelliklerini kısıtladı!

6 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Perakendeci artık planlarını yaparken mağaza içi verilerini analiz ediyor

Securitas Technology tarafından perakendecilerle buluşturulan yeni yazılım çözümü, mağazadaki herhangi bir kamerayı akıllı hale getirerek, elde edilen verilerin ürün, fiyat, kampanya gibi planlamalara yol gösterecek analizlere dönüşmesini sağlıyor.

Yazı: Talha
12 Nisan 2023
Kategori: Basın Bülteni
Okuma süresi: 2 dakika
Perakendeci artık planlarını yaparken mağaza içi verilerini analiz ediyor

Verinin ‘yeni kral’ olduğu bir dünyada, her gün yüksek miktarda veri üretme kapasitesine sahip olan perakende sektörü de bu gücü satış artışı ve müşteri memnuniyetine çevirmek için dijitalleşme adımlarını hızlandırıyor. Perakendecilerin verimliliklerini artırmalarına yönelik çözümler sunan Securitas Technology de mağaza içi analiz platformlarıyla perakendecilerin müşterilerini daha yakından tanımasına, müşteri davranışlarını ölçerek veriye dayalı aksiyonlar almasına katkı sağlıyor.

Perakendeci artık planlarını yaparken mağaza içi verilerini analiz ediyor

İçindekiler

  • Müşteriyi daha iyi tanıma fırsatı
  • Mağazaya giren kişi sayısını ölçerek dönüşüm oranı ile mağaza personelinin satış performansını ölçüyor

Müşteriyi daha iyi tanıma fırsatı

Perakende mağazalarının çeşitli kampanya ve aksiyon planları yapabilmesi için hangi reyonda ne kadar süre durulduğu, mağazanın ne kadar trafik aldığı, trafik alan bölümlerin yüzde kaçının kadın yüzde kaçının erkek olduğunu bilmek gibi ihtiyaçları olabiliyor. Securitas Technology’nin perakendecilerle buluşturduğu en yeni çözüm de perakende mağazalarında mağaza içi analizlerinin çok daha kolay bir şekilde kurgulanmasını sağlıyor. 3. parti IP veya analog kameraları akıllandırarak yüksek performanslı mağaza içi analizler sunan çözüm, perakendecilerin müşteri davranışını ve satın alma modellerini daha iyi anlamasına yardımcı oluyor. Perakende mağazalarına çok hızlı bir şekilde adapte olarak ziyaretçi verilerini anlamlı hale getiriyor. Böylece bu anlamlı veriler ışığında müşterilerini daha iyi tanıma fırsatı elde eden perakendeciler, pazarlama kampanya ve planlarını buna göre geliştirebiliyorlar.

 

Mağazaya giren kişi sayısını ölçerek dönüşüm oranı ile mağaza personelinin satış performansını ölçüyor

Securitas Technology Pazarlama Direktörü Pelin Yelkencioğlu, çözümün fiziki mağazaların müşteri etkileşimlerini olabilecek en iyi düzeyde raporlamak üzere tasarlandığını belirterek, “Bu çözüm bir perakende mağazasında konumlandırıldıktan sonra, ziyaretçi sayısından yaş ve cinsiyet kırılımlarına kadar birçok veriyi işleyerek anlamlı çıktılar haline getiriyor. Bunun yanında ‘ısı haritası’ özelliği sayesinde ziyaret yoğunluğu olan reyonları/kategorileri de tespit ederek, perakendecilerin mağaza performansını artırmak için kullanabilecekleri yol haritalarının hazırlanmasında en büyük yardımcı rolünü üstleniyor. Çözüm, analizleriyle perakendecilere yeni ve farklı ürün, fiyat ya da alternatif kampanyalar için yol gösteriyor. Mağazadaki satış personelinin performansının ölçülmesini sağlıyor.” diye konuştu.

Perakendeci artık planlarını yaparken mağaza içi verilerini analiz ediyor

Talha

Talha

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya