Sosyal medya

Diğer

Microsoft 2017 ile 2027’de Neler Olacağını Araştırıyor

Bir çoğumuz 2016 yılının bir an önce bitmesini beklerken Microsoft’ta çalışan araştırmacılar ileride bizi güzel şeylerin beklediğini düşünüyor.

Microsoft bünyesinde çalışan 17 kadın araştırmacı bizi 2017’de 2027’de neler beklediğini araştırıyor ve teknolojileri ön görmeye çalışıyor. Araştırmacılar dilin işlenmesinde, makine öğreniminde, tarımsal yazılımlarda ve sanal gerçeklikte inanılmaz bir ilerlemeye yaşanacağını düşünüyor. Laboratuvar çalışanları beklentileriyle ilgili önemli kesitleri yazılım devinin blogunda açıkladılar.

Redmond laboratuvarında çalışan Mar Gonzalez Franco vücut takibinin önümüzdeki yıl gelişeceğini düşünüyor. Ancak 10 yıl sonra çoklu sensörler ile insan deneyimlerinin farklılaşacağını ve halüsinasyon oluşturmadan dokunma hissini simüle etmeye kadar bir çok şeyin sensörlerle yapılabileceğini düşünüyor.

reklam
MSI reklamı

Redmond laboratuvarının yöneticisi ve bilim kadını Susan Dumais ise 2027 yılında internet üzerinde arama yapmak için herhangi bir arama barına ihtiyaç olmayacağını ön görüyor. İçeriğe duyarlı sistemler sayesinde direkt olarak aradığımız şeyi bulacağız. Günümüzde biz bu bilgileri vermesek bile mevcut lokasyon, daha önce yapılan aramalar ya da aktivite bilgileri arama motorları tarafından sorgu içerisinde değerlendiriliyor ve ona göre sonuçlar çıkıyor.

Diğer taraftan 2027 yılında sağlıklı tarımsal üretim için çiftçiler yapay zekaya başvuracak. İklim değişikliği, kuraklık ve diğer  afetlerin etkilerini minimuma düşürmek için  düşük enerji tüketimli, dikey olarak yapılan, üretimi yüksek ve yapay zeka destekli tarım yapılacak.

Star Wars hayranı, Sherlock Holmes düşkünü, fantastik ve bilim kurgu meraklısı, teknoloji takipçisi. Fransızca nasıl öğretilir onu öğreniyorum.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Diğer

İhtiyaçlarınız için MediaMarkt indirim kampanyası başladı!

Yazan:

MediaMarkt, pek çok ihtiyaç ürünü için yeni indirim kampanyasını başladı. 23 – 26 Ekim tarihleri arasında hem MediaMarkt.com.tr hem de geniş MediaMarkt mağazlarında geçerli olacak kampanyada; akıllı telefondan televizyona, hoparlörden küçük ev aletlerine, kulaklıktan webcamlere birçok üründe indirim sunuluyor

Kampanyanın öne çıkan indirimleri neler?

reklam
MSI reklamı

MediaMarkt CLUB üyelerine özel iPhone 11 fırsatı!

Kampanya kapsamında ülkemizde en çok tercih edilen iPhone modellerinden olan iPhone 11 modeli için, MediaMarkt CLUB üyelerine özel 64 GB sürümü 7699 TL, 128 GB sürümü ise 8149 TL fiyatla listeleniyor. Ayrıca dileyen kullanıcılar yanında Airpods 2. Nesil ve Şarj Kutusuna 799 TL’ye sahip olabiliyor.

Samsung 139 Ekran Smart Ultra HD 4K LED TV

Samsung’un 55TU8000 kod adlı 4K LED TV modeli, kampanya kapsamında 5999 TL’ye listeleniyor. İnce çerçeveli ve oldukça şık bir tasarıma sahip model, akıllı TV özelliklerini de bünyesinde barındırıyor.

Huawei P Smart S 2020

Huawei’nin fiyat performans kategorisinde öne çıkan akıllı telefon serisi P Smart’ın yeni modellerinden S 2020, kampanya kapsamında 2899 TL’ye listeleniyor. Ayrıca müşteriler 10 ay faizsiz masrafsız taksit imkanından da faydalanarak bu akıllı telefonu satın alabiliyor.

Diğer indirimler neler?

MediaMarkt’ın yaptığı tüm indirimleri görüntüleyebilmek için bu linkte tıklayabilirsiniz.

Not: Bu içerik MediaMarkt desteğiyle hazırlanmıştır

Devamını oku

Diğer

Apple, bir kez daha en değerli marka seçildi!

Dünyanın saygın pazar araştırma şirketlerinden Interbrand, 2020 yılının en değerli markalarından oluşan “küresel marka değeri” sıralamasını yayınladı. Her yıl düzenli olarak güncellenen sıralamada Apple liderliği bir kez daha kaptırmazken, listeye yeni dahil olan markalar dikkat çekiyor.


İlginizi çekebilir: OnePlus Nord N10 tasarımı sızdırıldı

reklam
MSI reklamı

Dünyanın en değerli markaları açıklandı: Apple 8. kez lider!

Şu sıralar iPhone 12 serisi ile gündemde olan Apple, bu yıl %38’lik artışla marka değerini 323 milyon dolara yükseltti. 2013 yılından bu yana liderliği kimseye kaptırmayan marka, bu yıl da açık ara farkla en değerli marka olarak belirlendi. 200.6 milyon dolar marka değeriyle Amazon ikinciliği alırken, e-ticaret devi 2019’a göre %60 değerlenerek en çok büyüyen marka oldu. Yılın en değerli üçüncü markası ise %53 oranındaki artışla ve 166 milyon dolar marka değeriyle Microsoft seçildi.

Geçtiğimiz yılki listede ikinci sırada yer alan Google ise dramatik bir düşüş yaşayarak dördüncü sıraya geriledi. %1’lik değer kaybı yaşayan Google’ın marka değeri 165.4 milyon dolar seviyesine düştü. Marka değeri %2 artışla 62.2 milyon dolar seviyesinde olduğu belirtilen Samsung da bir basamak yükselişle kendisine beşinci sırada yer buldu. Listenin ilk 5 basamağının tamamını teknoloji devlerinin doldurması ise dikkat çekiyor.

Apple ve Samsung gibi markalar dışında teknoloji sektöründen listeye bu yıl dahil olan markalar da öne çıkıyor. İlk 100 listesine Instagram 19. sıradan giriş yaparken, YouTube ise 30. sırada yer aldı. COVID-19 salgınından dolayı büyük bir kullanıcı kitlesi kazanan Zoom da en değerli markalar listesine 100. sıradan dahil olmayı başardı. Listenin tamamını aşağıdaki görsel üzerinden inceleyebilirsiniz.

interbrand 2020 apple

Devamını oku

Diğer

MediaMarkt Startup Challenge’ta yerli girişim birinci oldu!

Yazan:

MediaMarkt Türkiye’nin düzenlediği MediaMarkt Startup Challenge 20’nin kazananı Türkiye’den başvuran Shopi oldu. 39 farklı ülkeden gelen başvurular arasından seçilen Shopi, perakendeciler için bulut tabanlı mobil çözümler sunan bir yazılım hizmeti girişimi olarak faaliyet gösteriyor.

Shopi nedir?

Shopi, geliştirdiği çözümler ile perakendecilerin mağazalarda verimliliği ve müşteri deneyimini artırmasına yardımcı oluyor. Sipariş Yönetim Sistemiyle (OMS) çok kanallı perakende mağaza operasyonları platformu olan Shopi, Türkiye’den çıkan bir girişim.

reklam
MSI reklamı

MediaMarkt Startup Challenge 20’nin kazananı olan Shopi, Almanya’nın Münih kentinde düzenlenecek Retailtech Hub Programı’na katılmanın yanı sıra; girişimciler için kurumsal ortaklıklar sunan hızlandırma programına dahil olma hakkı, Silikon Vadisi’nin en aktif yatırımcıları arasında olan Plug and Play’in girişimci ağına dahil olma fırsatı yakalayacak.

Yarışmanın ikincisi Yosh.AI

Polonya’dan katılan ve ikinci olan Yosh.AI, yapay zekalı yazılı ve sesli asistan aracılığıyla işletmeler ve kullanıcılar arasındaki etkileşimi otomatikleştirmeyi hedefleyerek yapay zeka çözümleri ile müşterilerin etkileşimini ve satışları artırmayı hedefliyor.

Üçüncü olan ve Türkiye’den katılan B2Metric ise şirketlerin müşteri yolcuğu, fiyatlandırma ve ödeme optimizasyon sorunlarında AI-Native tahminine dayalı analitik çözüm sunarak makine tabanlı öğrenme sunuyor.

“Bu yıl 152 başvuru aldık”

MediaMarktSaturn Perakende Grubu Operasyondan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi ve MediaMarkt Türkiye İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım “MediaMarkt Startup Challenge, Türkiye’den başlayarak tüm perakende sektörünün geleceğine çözüm üretebilecek girişimcilere ev sahipliği yapıyor ve geleceğe yön veriyor olmamız bize gurur veriyor. Bu yıl 152 başvuru aldık, üstelik bu başvuruların 92 tanesi yurt dışından gerçekleşti. Bizi daha mutlu edense bu başvuruların arasında dünyada en fazla girişimcilik yapılan ve desteklenen ülkelerden olan ABD olması” dedi.

“Artık geleneksel olarak her yıl düzenlediğimiz MediaMarkt Startup Challenge, Türkiye’den başlayarak tüm perakende sektörünün geleceğine çözüm üretebilecek girişimcilere ev sahipliği yapıyor. Geçtiğimiz yıl Akdeniz ülkelerinden ve özellikle Avrupa kıtasından aldığı başvurularla uluslararası bir boyuta gelen MediaMarkt Startup Challenge’a bu yıl, Türkiye dahil olmak üzere 39 farklı ülkeden 152 başvuru geldi, üstelik bu başvuruların 92 tanesi yurt dışından gerçekleşti. Bizi daha mutlu edense bu başvuruların arasında dünyada en fazla girişimcilik yapılan ve desteklenen ülkelerden olan ABD olması.”

Gökyıldırım “MediaMarkt Türkiye olarak bizi gururlandıran diğer bir konu ise bugün burada yer alan girişimcilerimizle birlikte geleceğe yön veriyor olmamız. MediaMarkt olarak önceki yılların kazananlarıyla çeşitli iş birliklerinde bulunduk, bazı projeleri de hayata geçirmeye hazırlanıyoruz. Başka bir deyişle yarışmamızın kazananlarını sadece ödüller beklemiyor, aynı zamanda o projelerin hayata geçmesinde bir kaldıraç görevi görüyoruz. Baktığınızda perakende sektörünün geleceğine yönelik projelerin ülkemizde çıkması, ülkemiz adına önemli bir gelişme. Bu bağlamda başta kazanan girişimcilerimiz olmakla birlikte tüm katılımcılarımızı tebrik ederim” dedi.

Devamını oku

HWP COIN’den Haberler