Apple, Ekim ayında iPhone 12’yi piyasaya sürdü. Sayısı giderek artan iPhone 12 kullanıcıları, bu günlerde hücresel veri bağlantısında sürekli kopmalar yaşadığını bildirdi.
İlginizi çekebilir: Apple Music Replay 2020: En iyi şarkılarınızı nasıl bulabilirsiniz?
İçindekiler
iPhone 12 kullanıcıları hücresel veri sorunu yaşıyor
Apple’ın destek sayfalarında ve birçok forum sitesinde, iPhone 12’nin 5G ve LTE bağlantısının kesildiğine dair çok sayıda rapor ortaya çıktı. Birçok insan hareket halinde değilken bile sorunlar yaşadığını ve bağlantının koptuğunu bildirdi. Bu sorunun yalnızca kendi cihazlarında yaşanıp yaşanmadığını merak eden kullanıcılar forumlarda başka kullanıcıların da sorun yaşadığını öğrendi.
Birkaç kullanıcı, ağ kapsama alanında olmalarına ve diğer cihazlarda bağlantı sorunu görmemelerine rağmen, bağlantı kalitesini gösteren tüm çubukların aniden kaybolduğunu bildirdi. iPhone 12 cihazlarında “servis yok” mesajını gördüklerini belirten kullanıcılar ağ ayarlarını sıfırlama ya da yeniden başlatma gibi çözümlerin geçici olduğunu düşünüyor.
Apple teknik desteği ve operatörleriyle temas halinde olan birkaç kullanıcı, sorunun iPhone 12’nin hücresel kuleler arasında nasıl geçiş yaptığıyla ilgili olduğunu söyledi. Etkilenen iPhone’ların Apple’ın tüm testlerini başarıyla geçtiği bildirilirken, Uçak modunu açıp kapatmanın bazı kullanıcıların sorununu düzelttiği söylendi.
Çeşitli ülkelerdeki iPhone 12 kullanıcıları sorunla ilgili deneyimlerini aktardı. Verizon, AT&T ve T-Mobile kullanıcılarından gelen raporlara göre durumun herhangi bir ağ operatörüyle ilişkili olmadığı anlaşıldı. Apple henüz konuyla ilgili bir açıklamada bulunmadı.