Instagram Kılavuzları artık kişisel bakım ipuçları sunmaktan daha fazlası için kullanışlı hale geliyor. Sosyal ağ, kılavuzları herkes tarafından kullanılabilecek şekilde genişletti. Yeni kılavuzlar sayesinde ürünler, yerler ve hatta tek tek gönderiler için postlar oluşturabilirsiniz. Örneğin, kullanmaktan hoşlandığınız cilt bakımı ürünlerini önerebilir veya tekrar seyahat etmenin güvenli olduğu zamanlar için favori bir yer önerebilirsiniz.
İlginizi çekebilir: Instagram ve Facebook Messenger, yeni “kaybolan mesajlar” modu ekledi
İçindekiler
Instagram, uygulamasına kılavuzlar ekledi
Profillerde rehberler bulabilir ve bunları Hikayeler veya DM olarak arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, Instagram bunu alışveriş için bir kanca olarak kullanıyor. Yeni ürün kılavuzları uygulamanın mağaza merkezinde yer alabilir.
Kılavuzlar, Instagram’ın IGTV’den sonra daha derin, uzun içerikli bir sonraki adımını oluşturuyor ve genişletilmiş kategoriler, hedeflerini daha net hale getiriyor. Ürün kılavuzları kısa vadede daha fazla para kazanmasına açık bir şekilde yardımcı olabilirken, bu aynı zamanda feed’inizde gezinmek yerine sizi içeriğe kaptırmakla da ilgili bir yenilik. Bu yenilikler sizi rakip sosyal uygulamalara yönelmekten alıkoyabilir. Bu, Instagram’da alışveriş yapılabilir ürünlerine ek bağlam veya yorum eklemek isteyen markalar veya işletmeler için harika bir araçt. Ayrıca, herkes (etkileyiciler ve marka elçileri dahil) önerilen ürünlerin bir listesini seçmek için bu aracı kullanabildiğinden, etkileyici ortaklıkları için yeni fırsatlar yaratıyor.
Bu yeni özellik şu anda Instagram Keşfet Sayfasından ve doğrudan bir kullanıcının profili üzerinden kullanılabiliyor. Instagram Kılavuzları, uygulamadaki içeriği seçmenin ve tüketmenin yepyeni bir yolunu oluşturarak uygulamada hikaye anlatma ve e-ticaret için büyük fırsatlar yaratıyor.