Artan otomobil fiyatları yüzünden Facebook, otomobil grupları sayesinde satın alma sürecinde giderek daha etkili hale geliyor. Gruplar, kullanıcıları bir sonraki otomotiv satın alımları için ilgili insanlara direkt olarak yönlendirebiliyor. Nitekim Facebook geçen yıl otomobil tüketicilerinin yaklaşık yarısının, arkadaşlarından ve ailelerinden gelen tavsiyelerin hangi yeni markayı satın alacaklarına karar verirken etkili olduğunu belirtti. Satın alanların % 77’sinin sosyal medyadaki paylaşımların insanları yeni bir model satın almaya veya kiralamaya ittiğini bildirdi.
İlginizi çekebilir: Facebook, kripto para biriminin adını Diem olarak değiştirdi
İçindekiler
Facebook otomobil grupları ilgi görüyor
Otomobil konusundaki mevcut durum platformun kullanılırlığını arttırması açısından önemli bir husus. Ve şimdi Facebook, otomobil satıcılarının platformlarındaki potansiyel alıcılarla bağlantı kurmasına yardımcı olmak için daha fazla araç sağlıyor. Platform, otomotiv tanıtım araçlarına üç yeni unsur ekledi:Bayilik Sayfalarında yeni bir “Envanteri Yönet” sekmesi. Otomotiv envanter reklamları (AIA) için basitleştirilmiş bir kurulum süreci
Bayi Sayfalarında, bayilerin tam araç envanterlerini sergileyebilecekleri yeni bir “Araçlar” sekmesi.
Yeni seçenekler, otomobil bayilerinin Facebook’ta listelenmesini kolaylaştıracak ve fırsatlarını en üst düzeye çıkaracak.”Bu yeni özellikler, bayilerin bir araç kataloğu oluşturup yönetmeleri ve araçlarını tanıtmaları için gereken işi azaltacak. Bayiler artık şunları yapabilir: Araç listelerini tek bir yerde oluşturup, yönetin ve tanıtın. Bu, “Envanteri Yönet” sekmesi aracılığıyla yapılabilir. Bayiler, listelerinin performansını değerlendirmek için görünümler ve olası satışlar gibi içgörüleri de görüntüleyebilir. Yalnızca birkaç tıklamayla envanteri tanıtmak için reklamlar oluşturabilir. Doğru aracı doğru zamanda doğru kişiye tanıtmak için AIA’yı ayarlayın. Bayinin Sayfasından veya “Envanteri Yönet” sekmesinden başlayarak bayiler, bir üçüncü taraf sağlayıcıya bağlanarak mevcut bir kataloğu seçebilir veya yeni bir tane oluşturabilir. Katalogları oluşturulduktan sonra, önceden doldurulmuş bir şablon kullanarak kolayca reklam oluşturulabilir.Bayilik Sayfasında yeni ve kullanılmış araç envanterini ücretsiz olarak sergilenebilir. Araçlar, Facebook’ta yeni bir alışveriş alanı olan “Araçlar” sekmesinde görünecektir. ”
Facebook promosyonları için ideal bir güncelleme gibi görünmese de, veriler insanların gerçekten Facebook’ta otomobille ilgili bilgileri aradığını gösteriyor. Otomotiv beğenisine adanmış bir dizi Facebook Grubu ile güncellemleri gerçekleştirmek platform açısından mantıklı. Platform ayrıca Eylül ayında otomobil envanter reklamları için bazı geliştirmeler ekledi ve Facebook Marketplace’teki araç listelerini geliştirmeye devam ediyor. Bayiliğinizi tanıtmak istiyorsanız, Facebook kilit bir seçenek olabilir ve bu yeni araçlar, marka bilinirliğini artırmayı her zamankinden daha kolay hale getirecektir.