Teknoloji sektörünün içinde olan kişilerin tanıdığı isimlerden biri de şüphesiz ki Erkan Terzi. Ülkemizde, önceleri LG Electronics, şimdi ise ASELSAN gibi büyük bir şirketin önemli kademelerinde yer alan Erkan Terzi, akdemik çalışmaları ve sektördeki tecrübesinden beslenerek ortaya çıkarttığı Davranışsal Pazarlama kitabını, Ocak 2022 itibariyle Efil yayınları aracılığıyla okuyucuların beğenisine sunacak. Özellikle teknoloji ve pazarlama sektörüyle ilgilenen kişilerin ilgisini çekeceğini düşündüğümüz Davranışsal Pazarlama, sektöre ışık tutmanın yanı sıra, farklı bir vizyon geliştirmek adına da önemli bir eser olacak.
İlginizi çekebilir: VakıfBank “Hack to the Future” ile Geleceği Kodlama Yeniden Başlıyor
İçindekiler
“Davranışsal Pazarlama”da neler bulacaksınız?
Pazarlama dünyası durmadan değişiyor. Artık bilim dünyasının yenilikleri ve pazarlama yöneticilerinin analiz çalışmaları daha doğru sonuçlara ulaşmamızı sağlıyor. Dijitalleşen pazarlama dünyasında gelenekselleşen pazarlama kurallarını yıkarak başarıya ulaşmak istiyorsanız, yeni açılımları deneyimlemelisiniz. Bu kitap size bildiğinizi sandığınız birçok doğrunun yanlış olduğunu gösterecek. Başarılı pazarlama kampanyaları yürütmek, ürün ya da servis satışlarınızı artırmak için gerekli bilgileri size veriyor olacak. Özellikle klasik pazarlama ile dijital pazarlama entegrasyonunu nasıl yapmanız gerektiğini anlatıyor olacak. Örnek pazarlama strateji planı ve dijital iletişim çalışması size sadece teorik değil, doğrudan uluslararası büyük markalar için de uygulanmış stratejik bilgi ve çalışmaları veriyor olacak. Sonrasında yapmanız gereken tek şey, ürün ve markanız için gerekli olan eklemeleri yaparak daha gelişmiş bir stratejik plan geliştirmek olacak.
Gerçek pazarlama sisteminin satın alım sürecinin, dijital entegrasyonu da dâhil ederek nasıl çalıştığını öğrenin. Marka değerleme kurallarınızı gözden geçirin. Etkileşim tabanlı sosyal medya formülasyonlarının başarılı olması için nasıl çalışması gerektiğini bilin. Halkla ilişkilerin dijital entegrasyona nasıl geçiş yapması gerektiğini yeni kurallara göre inceleyin. Davranışsal pazarlama için bilmeniz gerekenlere göz gezdirin ve edindiğiniz vizyonla birlikte, bilinen bütün kuralları kendi akıl süzgecinizden geçirerek revize edin.