Rimac C_Two seri üretim aşamasına yaklaştıkça şirket, aracın meraklılarını heyecanlandıracak görüntüler paylaşıyor. Bu seferki paylaşımda aracın yol tutuşu ve gelişiminin tartışıldığı toplantıdan bir kesit bulunuyor.
İlginizi çekebilir: 10 000. Lamborghini Urus, üretim bandından indi!
Söz konusu video yüksek oyunculuk içermiyor fakat esas heyecan uyandıran kısım videonun sonunda yer alıyor. Videodaki diyalog sorasında CEO Mate Rimac, “Araç dinamiklerini, bir tork vektörleme algoritmasıyla destekleyeceğiz. Fakat araba, bu tork vektörü eklenmeden önce gerçekten iyi bir şekilde yönlendirilebilmeli.“, diyor. Elektronik destek sistemleri olmayan aracı, test sürücüsü Miroslav Zrnčević videonun son kısmında pistin tozunu attırıyor.
İçindekiler
Rimac C_Two’nun özelliklerini hatırlayalım
120 kWh pil paketine sahip bu araç, dört tekerlekten çekiş sistemine sahip. 1888 beygir güç ve 2300 Nm torka sahip bu makine, 0-100 km/s hızlanmasını 1.85 saniyede tamamlıyor. Maksimum hızının 412 km/s olacağı söylenen aracın menzilinin ise WLTP döngüsüne göre 550 km civarında olması planlanıyor.
Geçtiğimiz haftalarda Rimac, tam kapasiteyle çalışırken, ayda dört tane seri üretim modeli birleştirmeye imkan sağlayan, üretim hattının inşasını tamamlamıştı. Fakat prototip ve uyum testleri için üretilecek araçlar dışında, on tane daha örnek üretmeleri gerekiyor. Malum, yeni bir marka oluşturmak zorlu bir süreç.
Hırvatistanlı üretici, C_Two’nun lansmanını 2021‘e erteledi fakat aracın seri üretim adı ve son tasarımı, bu yılın sonlarına doğru açıklanacak.
Kaynak: Carscoops