Haftanın Seçkisi

HONOR

HONOR 400 Deneyimi | Kim Kullanmak İster? (Semih Sungur)

2 Ekim 2025
Galaxy S25 FE

Galaxy S25 FE güncelleme aldı! Neler değişti?

29 Eylül 2025
one ui 8 beta one ui 8 beta türkiye var mı

One UI 8 yeni alan cihazlar listesi genişledi! İşte o cihazlar!

30 Eylül 2025
RTX 5050 Laptop Neler Sunuyor? | Game Garaj Slayer X5T-5050 İncelemesi

RTX 5050 Laptop Neler Sunuyor? | Game Garaj Slayer X5T-5050 İncelemesi

28 Eylül 2025
Tesla İş

Tesla Model Y Standard ortaya çıktı! Uygun fiyatlı Tesla geliyor!

2 Ekim 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result
Reklam

Çerezsiz Bir Geleceğe Hazır Mısınız?

Günümüzde teknolojinin hızla evrim geçirdiği çağımızda, dijital reklamcılık da sürekli olarak değişim ve gelişim içerisinde yer alıyor. Bu dinamik ortamda, Google Chrome, 2024 yılının üçüncü çeyreğinde üçüncü taraf çerezleri kaldırmayı planlıyor. Reklamverenler için oldukça önemli bir dönemeç olarak öne çıkan bu karar, kişiselleştirme, hedefleme ve reklam etkinliği konularında yeni zorluklar ortaya çıkarıyor. Adform, bu zorlu dönemde reklam verenlere, daha etkili ve doğrudan hedeflenmiş reklam kampanyaları oluşturma imkânı sunarak, sektördeki değişime öncülük ediyor.

Yazı: Talha
3 Ocak 2024
Kategori: Basın Bülteni
Okuma süresi: 2 dakika
Çerezsiz Bir Geleceğe Hazır Mısınız?

Çerezsiz bir gelecek yolda

Üçüncü taraf çerezler, reklamverenlerin hedef kitlelerini daha iyi anlamalarına ve kişiselleştirilmiş içerik sunmalarına yardımcı olan temel unsurlardan biri olarak öne çıkıyor. Ancak bu süreçte, kişiselleştirilmiş kullanıcı profili oluşturmak için gereken bilgiler, çoğu zaman açık kullanıcı onayı alınmadan toplanabiliyor. Google Chrome, bu durumun önüne geçebilmek adına, 2024 yılının üçüncü çeyreğinde üçüncü taraf çerezleri kaldırmayı planlıyor. Bu karar, reklamcılık sektöründe önemli bir değişikliği beraberinde getirerek, reklamverenlere yeni bir düzenlemeye uyum sağlama ihtiyacı doğuruyor.

Reklamverenler yeni döneme hazırlanmalılar

Çerezlerin kaldırılması, reklamverenlerin hazırlanmaları gereken önemli bir dönemi işaret ediyor. Diğer yandan, reklam teknolojileri sunan şirketlerin de yeni düzenlemeye göre çözümler geliştirmeleri ya da mevcut çözümlerini düzenlemeleri gerekiyor. Planlanan düzenlemeler reklamverenlerin, özellikle birinci taraf verilerini toplama konusunda kullanıcılarından açık rıza almaları gereken bir dönemi gösteriyor.

Şeffaf ve kullanıcı odaklı bir ortam

Çerezlerin kaldırılmasının, reklam sektöründe daha şeffaf ve kullanıcı odaklı bir ortamın oluşmasına katkıda bulunması bekleniyor. Ayrıca reklamverenler için bu değişiklik, birinci taraf verilerine dayalı stratejilere daha fazla odaklanma ihtiyacını beraberinde getiriyor. Adform, reklamverenlere kullanıcı izni alınmış birinci taraf verilerini toplama ve etkili hedefleme stratejileri oluşturma konusunda rehberlik ederek, reklam kampanyalarının kişiselleştirilmesini sağlamak için gerekli güvenilir altyapıyı sunuyor.

ID Fusion, çerezsiz ortamlarda yeniden hedeflemeyi mümkün kılıyor

Adform, reklamverenlere çerezsiz bir geleceğe hazırlanmalarında rehberlik edecek ve kişiselleştirme, hedefleme ve veri yönetimi konularında güçlü çözümler sunuyor. Birinci taraf verilerini etkili bir şekilde kullanma, izin odaklı stratejiler oluşturma ve reklam etkinliğini artırma konularında reklamverenlere destek olacak çeşitli araçlar ve kaynaklar sağlıyor.

Reklamverenler, hedef kitlelerine ulaşmak ve dönüşüm oranlarını artırmak için etkili reklam stratejileri oluşturuyorlar. Ancak, çerez kullanımı ve gizlilik düzenlemelerindeki değişiklikler, bu stratejileri uygulamayı zorlaştırabiliyor. Bu noktada Adform, ID Fusion teknolojisi ile devreye giriyor. Yenilikçi reklam teknolojileri ile alanında öncü olan Adform, reklamverenlerin dönüşüm hedeflerini gerçekleştirmelerine yardımcı olmak için ID Fusion teknolojisinden faydalanıyor. ID Fusion, çerez kullanımına bağımlı olmayan tarayıcılarda bile yeniden hedefleme yapmayı mümkün kılan bir çözüm sunuyor.

Cem Eroğlu: “Reklamverenleri çerezsiz bir geleceğe hazırlıyoruz.”

Çerezsiz bir geleceğe şimdiden hazırlıklı olmamız gerektiğini belirten Adform Türkiye Ülke Müdürü Cem Eroğlu, “Dijital reklamcılık, sürekli bir değişim içerisinde. Google Chrome’un 2024 yılında üçüncü taraf çerezleri kaldırma kararı, reklamverenlere yeni zorluklar getiriyor. Ancak Adform olarak, reklamverenleri çerezsiz bir geleceğe hazırlarken, kişiselleştirme, hedefleme ve reklam etkinliği konularında güçlü çözümler sunuyoruz. Daha kullanıcı odaklı ve şeffaf bir döneme giriyoruz. Adform olarak, özellikle hedefleme ve kişiselleştirme açısından giderek daha zorlu hale gelen bu dönemde, reklamverenlerin önündeki zorlukları ortadan kaldırıyoruz” diyor.

e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Talha

Talha

Reklam

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya