Sosyal medya

Haber

Avea’nın yeni gençlik markası Woops ile tanışın

Son yıllarda marka imajındaki değişim ve dönüşüm sürecine paralel olarak güçlendirdiği teknik ve iletişim altyapısıyla dikkat çekici atılımlar gerçekleştiren Avea, müşteri odaklı hizmet yaklaşımının kapsamını genişleterek gençlere yönelik yarattığı yeni markasıWoops’u gençlerin hizmetine sundu. Avea, Woops çatısı altında ilgi çekici, sürekli ve üstün fırsatlar sunarak, rekabette farklılaşmayı hedeflerken, gençlerde de alışkanlık yaratmayı amaçlıyor.

reklam
Aorus reklamı

Woops’tan ‘mübalağasız’ 2 milyon 97 bin 151 paket seçeneği

Woops; dakika, SMS ve internet kapsamında, gençleri 2 milyon 97 bin 151 paket seçeneğiyle bol seçenekli bir iletişim dünyasına davet ediyor. Türkiye’deki 15 milyonluk genç nüfusun büyük bölümüne ulaşmayı amaçlayan Avea; bu kapsamda müşteri tabanını büyütmeyi ve müşteri bağlılığını da pekiştirmeyi hedefliyor.

avea-woops-reklam-filmi-gorseli

“Fonksiyonel fayda açısından daha güçlü oluşumuz ve yaratacağımız teklif dinamizmi sayesinde, taklit edilmesi ve cevap verilmesi zor bir gençlik markası yarattık” diyen Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk; “Hedefimiz, gençlerde ‘Acaba sıradaki ne olacak?’ merakını canlı tutarak; rekabette farklılığı yakalamak.  Woops çatısı altında ilgi çekici ve benzersiz fırsatlar sunarak ‘Woops’da sürekli bir şeyler oluyor’ algısını yerleştirip güçlendirmek istiyoruz. 2 Milyondan fazla ihtiyaca göre, mikro düzeydeki kişiselleştirilmiş paketle gençlere hoş geldiniz diyoruz.” dedi.

“Araştırmaya en fazla bütçe ayıran şirketlerden biriyiz”

Markayı yaratırken, bütçemizin büyük bir kısmını pazar araştırmalarına ayırdık. Yılda neredeyse 3 reklam filmi prodüksiyonuna harcanan miktar kadar, araştırmalara yatırım yapıyoruz. Bu araştırmalar sonucunda da iyi gözlemlediğimiz ve yakın durduğumuz gençlere sunduğumuz ve ileriki dönemde de sunmayı planladığımız her şeyi bu markanın çatısı altında topladık. Woops’u oluştururken üç nokta çok önemliydi. Birincisi gençlere didaktik yaklaşmak yerine, onlardan biri olup; samimi ve içten olmak. İkincisi, markamızın gençlere ayak uydurma yeteneğinin olmasıydı ki zaten bu bizim en güçlü yönlerimizden biri. Son olarak da hız ve organizasyon yeteneğimiz. Bu hafta yaptığımız diğer hafta eskiyebilliyor. Oyüzden hızlı ve organize olmak çok önemli. Çünkü, gençler hayatın hızını mobil internet çözümleriyle yakalıyor. Biz de Avea olarak tam bu noktadayız. İşte gençlere yönelik yeni markamız ‘Woops’ bu şekilde doğdu. Gençlerin hızlı değişen ve sürekli farklılaşan ihtiyaçlarına en hızlı ve en uygun çözümleri üretebilme gücüne sahip bir teknoloj şirketi olarak; diğer şirketlerden belki de en farklı olduğumuz nokta bu”

avea-woops

Woops, Türkiye’nin en büyük Twitter buluşması #BiBulussak’da gençlere “Merhaba” dedi

Gençlerin hayatlarının neredeyse ayrılmaz bir parçası haline gelen sosyal medyaya odaklanarak, daha önce hiç yapılmamış bir etkinliğe imza atan Avea, Twitter fenomenlerinin takipçileriyle bir araya geldiği sıra dışı birbuluşmayı , dev bir Woops lansman organizasyonuna dönüştürdü.

Avea, 28 Kasım gecesi Maslak Arena’da gerçekleştirdiği ve yeni markasını genç kitleye duyurduğu Woops lansman organizasyonunu, son dakikaya kadar çok gizli bir şekilde yürüttü. Etkinlik ise şu şekilde oluştu: 8 Twitter fenomeni kendi aralarında buluşup yüz yüze sohbet etmek üzere sosyal medya dışında bir araya gelmeye karar verdiler. Buluşma kararı, Twitter üzerinden takipçilerinin de bu buluşmada onlara katılmak istemesiyle çok büyük bir organizasyona dönüştü. Maslak Arena’nın Twitter’dan esprili bir dille ücret karşılığında buluşmaya ev sahipliği yapacağını duyurması üzerine ise Avea, “Ayıp ettiniz gençler, hesabı bize yazın” dedi. Türk pop müziğinin iki popüler ismi Hande Yener ve Murat Dalkılıç da fenomenlerin davetiyle performans sergilemek üzere bu büyük buluşmaya dahil oldular. Davetiyelerin Biletix’ten temin edildiği etkinliğin haberinin, sosyal medya üzerinden duyurulmasının ardından ilk 24 saat içinde, davetiye stoğunun yarısı tükendi. Türkiye’nin en büyük Twitter buluşması olan etkinlik 2 bini aşkın genci buluşturdu. Etkinlikte Hande Yener ve Murat Dalkılıç konserleriyle gençlere unutulmaz bir gece yaşattılar.

avea-woops-konser

Medya tüketim araştırmasına göre gençler, diğer kitlelere kıyasla TV’yi mecra olarak daha az tüketirken interneti çok yoğun kullanıyor. #BiBulussak partisi de bunu açıkça gözler önüne serdi. Etkinlik 4-5 günlük kısa bir sürede 30 milyonluk görünüm sağladı.

Cut the Rope 2, iOS’a özel geliyor

Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akıllı Telefonlar

OPPO’NUN YENİ YERLİSİ | OPPO A74 KUTU AÇILIŞI

Yazan:

OPPO, Türkiye’deki yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. OPPO’nun diğer yerli telefonlarından sonra şimdi de yeni yerli üretim telefonu OPPO A74’ün kutusunu açıyor ve özelliklerine hep beraber yakından bakıyoruz.

reklam
Aorus reklamı

Bakmakta fayda var: Twitter, Facebook benzeri emojiler getiriyor!


Yerli OPPO A74’ün teknik özellikleri ise şöyle:

Ekran: 6.43 inç, 1080×2400 Full HD+ çözünürlük

İşlemci: Qualcomm Snapdragon 662

İşletim Sistemi: Android 11 tabanlı ColorOS 11.1

Bellek: 4GB RAM

Hafıza: 128GB Depolama + 256GB’a kadar microSD kart desteği

Arka Kamera: 48+2+2

Ön Kamera: 16MP

Pil: 5000 mAh, 33W Hızlı Şarj destekli

Boyutlar: 160.3mm x 73.8mm x 7.95mm

Ağırlık: 175 gram

Renk: Prizma Siyahı, Gece Mavisi

 

Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

Diğer

Formula 1 Yeniden 3 Ekim’de Türkiye’de!

Formula 1 Türkiye Grand Prix’i resmen geri döndü. 2021 sezonu için yılan hikayesine dönen İstanbul Park’taki yarış, Singapur’un çıkışı ve Japonya’nın da çıkma ihtimaliyle resmen takvime eklendi

reklam
Aorus reklamı

İlginizi çekebilir; F1 2021 oyunu muhteşem fiyatı ile (!) duyuruldu!


Formula 1 Türkiye GP 1-3 Ekim’de yapılacak!

Formula 1’den gelen resmi açıklamayla Singapur için ayarlanan tarihe eklenen Türkiye GP’si, Rusya’daki yarışın ardından düzenlenecek. Geçtiğimiz sezon seyircisiz olarak düzenlenen ve öncesinde Red Bull’un tanıtım videolarıyla şenlenen yarışta 7 kez şampiyonluğu tadan Lewis Hamilton’ın da 7. şampiyonluğunu kazandığı yer olarak dikkat çekiyor. Tabii yarış öncesinde asfaltın yenilenmesi ve yağmur ile pilotlar için zorlu ancak seyirciler için şahane bir yarış olmuştu.

Vural Ak: Yarış seyircili olacak

F1’in resmi açıklaması ardından da açıklamalarda bulunan Vurak Ak, InterCity İstanbul Park’ta yapılacak organizasyonda pandemi koşullarında Türkiye’nin durumu neticesinde seyircili olacağını da belirtti. Seyirci kapasitesi ve biletler hakkında açıklama ise ilerleyen günlerde yapılacak.

Biletler haftaya satışa çıkabilir!

InterCity Park tarafından yapılan açıklamada dikkat çeken detaylardan biri ise resmi açıklamada biletlerin haftaya satılmasıyla alakalı detay oldu. Bu nedenle önümüzdeki hafta yapılacak bir açıklama eşliğinde F1 biletlerinin şimdiden satışa çıktığını görebiliriz.

Yılan hikayesi son buldu

Aslına bakarsanız F1 için Türkiye’nin takvime girmesi bu sene ilk değil. Sene başında 11-13 Haziran tarihlerinde yapılacak Kanada GP’si yerine geçeceği açıklanan Türkiye, dönemin pandemi koşulları ve İngiltere’den uygulanan kırmızı liste nedeniyle takvime girmesi ardından çıkarılmıştı. Pandemi nedeniyle takvimden çıktığı dönemde Stefano Domenicali ve Vural Ak da ilerleyen dönemde takvime tekrar dahil olma durumu olabileceğinden bahsetmişti. Keza öyle de oldu.

16. Yarış olacak

Pandemi nedeniyle sürekli değişiklik yaşanan takvimde bu hafta sonu 8. yarış olan Avusturya’daki Styrian GP yapılacak. Tekrar Avusturya ardından Silverstone, Macaristan, Belçika, Hollanda, İtalya ve Rusya ardından ise Türk seyircileri uzun bir aradan sonra Formula 1’i canlı izleyebilecek.

Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

Tablet/Notebook/Laptop

HarmonyOS İşletim Sistemi ve 120Hz Ekranıyla MatePad 11 Ön Satışa Açıldı

Huawei MatePad 11

Huawei, son dönemlerde tabletleriyle öne çıkan markalardan biri haline gelmiş durumdaydı. Huawei’nin tablet ailesine yeni katılacak olan MatePad 11 modeli de, 120 Hz tazeleme hızıyla akıcı görseller sunabilen yeni bir ekrana sahip. Ayrıca MatePad 11 ile ilgili en büyük merak konusu da, HarmonyOS ile gelecek olması. Huawei MatePad 11 an itibariyle Huawei Online Mağaza üzerinden ülkemizdeki kullanıcılar için ön satışa sunuldu.

reklam
Aorus reklamı

İlginizi çekebilir: Huawei MatePad 11, Watch 3 Serisi ve FreeBuds 4’ü, şirketin yeni Ülke Müdürü Allen Yao eşliğinde tanıttı


MatePad 11 neler sunuyor?

Yeni nesil akıllı cihazlar için ve aynı zamanda IOT ekosistemi sunabilmek tasarlanan HarmonyOS 2.0, Huawei MatePad 11’in bünyesinde de kullanıcılara sunuluyor. MatePad ayrıca, kalem üzerinden kullanım yapmak isteyenler için de M Pencil’in 2. nesil modeli ile de uyumlu. 2. nesil M Pencil, 2 ms’ye kadar düşük bir giriş gecikmesiyle kalem hareketlerine duyarlı olduğu ve hızlı reaksiyon gösterebildiği için tüketicilere daha doğal hissiyata sahip bir el yazısı deneyimi sunuyor.

1624608920_Huawei_MatePad_11__4_

Huawei’nin yeni tabletinin en çok dikkat çeken özelliklerinden biri de görsel tarafta. Cihazda kullanılan panel 120 Hz yenileme hızını destekleyebiliyor. Böylelikle cihaz içi arayüz kullanımları veya web kullanımı gibi herhangi bir konuda cihazın yumuşak geçişlerini görebilmeniz mümkün. Bu da, kullanım keyfini artırmasının yanı sıra; gözünüzün daha az yorulmasına da yardımcı oluyor ve daha sağlıklı bir kullanım gerçekleştirmeniz mümkün hale geliyor. Ek olarak kullanıcılar, yüksek kare hızlı videolar ve oyunlarda detayları daha rahat yakalayabiliyorlar. Yüksek ekran yenileme hızıyla tablet, aynı zamanda son derece duyarlı bir el yazısı girişi sağlıyor. Kare hızı uyarlama teknolojisi de gerekmeyen durumlarda ekran tazeleme hızını aşağı çekerek kullanıcıların daha uzun pil ömrüne ulaşabilmesine yardımcı oluyor.

Ekranda hem geniş renk gamutu hem de TÜV sertifikası mevcut

Ekranda sadece yenileme hızı düşünülmemiş, aynı zamanda panel kalitesine de önem verilmiş. DCI-P3 renk gamını destekleyen yeni Huawei MatePad 11 ile hem görüntüler hem de videolarda canlı görüntüler sunabilmek amaçlanmış. Huawei MatePad 11, geniş renk gamutuna ek olarak; kullanıcıların göz yorgunluğuna neden olan başlıca faktörlerden ikisi olan mavi ışığa ve titremeye maruz kalmayı da minimum seviyelere indirmeyi amaçlıyor. Zaten kullanılan panel de bu amaç doğrultusunda seçilmiş ve cihaz, TÜV Rheinland Düşük Mavi Işık (Donanım Çözümü) ve TÜV Rheinland Flicker Free sertifikalarını almaya da hak kazanmış. Bu sayede tablet üzerinde uzun zaman boyunca çalıştıktan sonra bile gözlerinizin korunması sağlanmış.

1624608920_Huawei_MatePad_11__5_

MatePad 11, Bottom Dock sayesinde kullanıcıların uygulamalarını zahmetsizce kolayca bulabilmeleri için en sık ve en son kullanılan uygulamaları gösteriyor. Yeni Hizmet Widget’ları da ayrıca hava durumu, döviz pariteleri gibi gerçek zamanlı bilgileri görüntüleyerek; anlık verilerin güncel bir şekilde kullanıcı takibinde olmasını sağlıyorlar. Ayrıca kullanıcıların uygulamaları kendileri başlatmadan belirli uygulama özelliklerine erişmesine de izin verilmiş. Cihazdaki açık widget’lar herhangi bir yere yerleştirilebilir ve ayrıca kullanıcıların cihazlarını tercihlerine göre kişiselleştirmeleri için tamamen özelleştirilebilir olarak bırakılmış.

Çoklu Ekran İş Birliği yeni MatePad 11’de yine unutulmamış

Huawei’yi Huawei yapan detaylardan biri de, ekosistem hamleleriyle geniş yelpazede birçok ürünü iş birliği içinde kullanmaya fırsat vermesi. Özellikle de Çoklu Ekran İş Birliği (Multi Screen Collaboration) ile Huawei, tek bir cihaz üzerinden bütün cihazlarınızı kontrol edebilme imkanı sağlıyor. Bu teknoloji yine MatePad 11’de de kullanıcılara sunulmuş durumda.

Çoklu Ekran İş Birliği artık tablet ve PC etkileşimlerini destekleyerek; cihazların yeni yöntemlerle birlikte çalışmasını sağlayan üç ayrı mod sunuyor. Ayna modu, kullanıcıların PC ekranını tablete yansıtmasını sağlayarak, tableti hızlı eskizler ve hassas kaligrafi işleri üretmek için Huawei M Pencil ile eşleştirilebilen bir çizim tablasına dönüştürüyor. Ofis çalışanları, Genişletme Modundan yararlanarak ve tabletlerini PC için ikinci bir ekran gibi kullanarak; çalışmak için daha da fazla ekran alanına sahip olabiliyorlar. İş Birliği Modu, HarmonyOS 2.0 ve Windows arasında gerçek platformlar arası etkileşimleri mümkün kılarak, kullanıcıların metin, resim ve belge gibi içerikleri bağlı cihazlar arasında basit bir sürükle ve bırak yöntemiyle aktarmalarına olanak tanımakta.

1624608917_Huawei_MatePad_11__2_

Çoklu Ekran İşbirliğinin yanı sıra, yeni Çoklu Pencere özelliği aynı anda dört adede kadar uygulamanın görüntülenmesini destekliyor. Gerektiğinde kolay erişim için de yüzen pencereler App Bubble’a yerleştirilebiliyor. Yenilenen App Multiplier, iki pencerede paralel ve bağımsız işlemleri destekleyen yeni Pencere Kilidi özelliği sayesinde iki görevin tek bir uygulamada ayrı ayrı çalışmasını sağlıyor. Örneğin, bir alışveriş uygulaması kullanırken iki ürün için birer pencere açıp karşılaştırabilirsiniz. Veya sol pencerede bir e-posta yazabilir ve sağ pencerede anlık mesajlara yanıt vererek iş verimliliğinizi artırabilirsiniz. Haziran 2021 itibarıyla yaklaşık 4.000 uygulama, tabletlerdeki kullanıcı deneyimlerini iyileştirmek için App Multiplier’ı benimsedi.

Huawei, MatePad 11’de ses deneyimine de önem veriyor

Sadece ekran ve yazılım özellikleriyle sınırlı kalmak istemeyen MatePad 11, dört kanallı geniş genlikli dört hoparlörü ile ses deneyimini iyileştirmeyi amaçlıyor. MatePad 11’deki ses sistemi, Harman/Kardon bünyesindeki uzman ses mühendisleri ile tasarlanmış durumda.

1624608922_Huawei_MatePad_11__8_

Qualcomm Snapdragon 865 işlemciye sahip Huawei MatePad 11, 24 Haziran – 12 Temmuz tarihleri arasında Huawei Online Mağaza üzerinde ön satışta olacak. Sadece tablet olarak 4.299 TL, kalem ve klavye ya da klavye yerine kılıf seçeneği ile birlikte 4.999 TL fiyat etiketleriyle ön satışa sunuldu. Huawei MatePad 11’de ayrıca 50 TL ön ödemeye, 150 TL ek indirim ve vade farksız 4 taksit imkanı da sunuluyor.

Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin! Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval