Kısa bir süre önce ülkemizde satışa çıkan iPad Pro‘nun, şarj sonrasında bazı kullanıcılarda donduğu ortaya çıktı. Bu sorunu fark eden Apple yetkilileri, çözümünü de sitesinde paylaşmış.
Apple’ın 12.9 inç büyüklüğündeki tableti iPad Pro, diğer modellerinden çok daha farklı olarak ilk kez San Francisco’da karşımıza büyük ekranı ve kalemi ile çıkmıştı. Diğer iPad’lere göre biraz daha pahalı olan iPad Pro, USB 3.0 ile saniyede 625 MB hızda veri aktarımına ulaşabiliyor. Kalemi ve büyük ekranı ile grafik tasarımcıların beğenisini de kazanmıştı.
Şimdi ise iPad Pro şarj sonrası bazı kullanıcılarda geç tepki verme, donma, siyah ekran gibi hatalar verebiliyor. Bu sorunun suçlusunun ise iOS 9.1 olduğunu düşünüyoruz. Umarız bu sorunlar iOS 9.2 güncellemesi ile son bulur.
iPad Pro donma sorunun çözümü
Apple’ın yayımladığı kısa destek belgesinde bu sorunu çözebilirsiniz. iPad Pro’nun güç düğmesine ve orta tuşa 10 saniye kadar basılı tutun, Apple logosunu görünce elinizi çekebilirsiniz. Bu işlemden sonra tabletiniz yeniden başlatılacak. Bu işlemi hatalar devam ettiği zaman, tekrar edebilirsiniz. Apple’ın sitesinde yayınladığı makaleye gitmek için tıklayınız.
Türkiye’de daha yeni satılmaya başlanan iPad Pro’ya gösterilen bu ilginin, satışa dönüşüp dönüşmeyeceğini, yakında net olarak göreceğiz. iPad Pro’nun, kutu açılış videosunu buradan izleyebilirsiniz.