Haftanın Seçkisi

Full HD 200 Hz Monitör Arayanlara | GIGABYTE G25F2 Gaming Monitör İnceleme

Full HD 200 Hz Monitör Arayanlara | GIGABYTE G25F2 Gaming Monitör İnceleme

27 Eylül 2025
Xiaomi 17

Xiaomi 17 serisi satış rekorları kırıyor! En çok satan Xiaomi olacak mı?

29 Eylül 2025
Xiaomi Robot Vacuum 5 Pro

Xiaomi Robot Vacuum 5 Pro tanıtıldı! İşte tasarımı ve özellikleri!

29 Eylül 2025
MacBook Pro M5

MacBook Pro M5 geliyor! İşte Apple’ın yeni canavarı!

29 Eylül 2025
Togg Almanya

Togg Almanya topraklarında! Togg T10X ve T10F Almanya fiyatı ne kadar?

29 Eylül 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result
Reklam

Adform’un Lenovo ile veri ve raporlama alanındaki iş birliği gerçekleşti

Dünyanın önde gelen bağımsız ve programatik reklamcılık platformu Adform, dijital dönüşüm yolculuğunun bir parçası olarak küresel teknoloji devi Lenovo ile güçlerini birleştiriyor.

Yazı: Talha
7 Eylül 2023
Kategori: Basın Bülteni
Okuma süresi: 2 dakika
Adform’un Lenovo ile veri ve raporlama alanındaki iş birliği gerçekleşti

Küresel çapta faaliyet gösteren programatik reklamcılık platformu Adform, Lenovo ile iş birliği yapacağını duyurdu. Bu iş birliği ile Adform, Lenovo’nun veriler üzerinde daha fazla kontrol sağlamasını, pazarlama kampanyalarındaki karar alma süreçlerini iyileştirmesini, veri güvenliği ve gizliliğe odaklanırken daha üstün sonuçlar elde etmesini sağlayacak.

 

Adform ve Lenovo iş birliği, Adform’un Reklam Sunucusu’nun Lenovo’nun küresel dijital reklam kampanyaları için faydalanabileceği bir teknoloji platformu haline gelmesini sağlayacak. Lenovo, Adform FLOW tarafından desteklenen bu platform sayesinde, verileri daha iyi anlamak, yönetim süreçlerini geliştirmek, pazarlama faaliyetlerini veri merkezine taşımak ve işlerini geleceğe yönelik olarak hazırlamak için yeni araçlara erişebilecek.

 

Lenovo Akıllı Cihazlar Grubu ve Uluslararası Pazarlar Global Başkan Yardımcısı ve CMO’su Emily Ketchen, “Küresel düzeydeki veri gizliliği gereksinimleri giderek karmaşıklaşıyor. Lenovo olarak, hedef kitlemize daha yakın olmamızı, verilerimizi daha şeffaf bir şekilde sunmamızı ve müşteri karar alma süreçlerini geliştirmek için verileri daha doğru bir şekilde kullanmamızı sağlayacak en iyi dijital uygulamalara odaklanıyoruz. Adform ile yürüttüğümüz iş birliği, kendi pazarlama kampanya verilerimizi daha etkili bir şekilde yönetmemizi ve denetlememizi sağlıyor. Bu sayede, daha iyi hedefleme, kişiselleştirme ve ölçüm için tam potansiyelimizi kullanabiliyoruz” dedi.

 

Adform COO’su Oliver Whitten, “Yıllardır süregelen kültürümüzün bir parçası olarak, veri konusunda açık bir yaklaşım benimsemekten dolayı gurur duyuyoruz. Yapılandırma becerisi, şeffaflık ve uyum, bir markanın kampanyasının yüksek performans göstermesini sağlamanın anahtar unsurlarını ifade ediyor. Lenovo’nun tüm kampanyalarının her sürecinde daha önce hiç olmadığı kadar kontrol sahibi olmalarına yardımcı olmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.

 

e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Talha

Talha

Reklam

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya