Haftanın Seçkisi

Özge Eren çifti

Özge Eren çifti dün ayrıldı bugün barıştı!

20 Kasım 2025
EA Sports FC 26

EA Sports FC 26 dev kampanya! %50 indirime girdi

16 Kasım 2025
Ticaret Bakanlığı

Ticaret Bakanlığı yenilenmiş telefon piyasasında inceleme başlattı!

18 Kasım 2025
Poco F8 Ultra

Poco F8 serisi çıkış tarihi belli oldu!

16 Kasım 2025
logitech

Logitech siber saldırıya uğradı! Hangi veriler sızdırıldı?

19 Kasım 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

AssisTT, Bir Kez Daha Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi Seçildi

Yazı: Kenan Karakullukçu
29 Ekim 2017
Kategori: Basın Bülteni, Haber
Okuma süresi: 1 dakika
AssisTT, Bir Kez Daha Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi Seçildi

İçindekiler

  • Türk Telekom iştiraki AssisTT, hizmet kalitesi ve üstün teknolojisiyle uluslararası alandaki başarılarını artırarak sürdürüyor.

Türk Telekom iştiraki AssisTT, hizmet kalitesi ve üstün teknolojisiyle uluslararası alandaki başarılarını artırarak sürdürüyor.

AssisTT, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödül organizasyonlarından Contact Center World Awards’ın (Çağrı Merkezi Dünyası Ödülleri) küresel finallerinde büyük bir başarıya imza attı ve 3 altın ödül aldı. “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu” dallarında 3 altın ödül kazanan AssisTT, 200 üye ülkeden pek çok dünya devini geride bırakarak Türkiye adına önemli bir başarıya imza attı.

AssisTT, Bir Kez Daha Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi SeçildiAssisTT, Kasım 2007’de yüzde yüz Türk Telekom iştiraki olarak kuruldu. Geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine geçen AssisTT; satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi ve mailing gibi birçok alanda müşterilerine çözüm sunan bir “contact center” şirketi olarak faaliyetlerini sürdürüyor. Türkiye genelinde 20 il ve 27 lokasyonda yaklaşık 12 bin çalışanıyla hizmet veren AssisTT, bir müşteri irtibat noktası olarak, Türk Telekom’un yanı sıra, birçok kamu kurumu ve özel şirkete stratejik yol arkadaşı olarak hizmet veriyor.

Kenan Karakullukçu

Kenan Karakullukçu

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar

Copyright © 2025, EMY Medya