Sosyal medya
Huawei P40 reklamı

Basın Bülteni

Yandex, En Çok Aranan Pokemonları Açıkladı

Yandex, Pokemon aramalarını analiz ederek son dönemde en çok aranan Pokemon’ları açıkladı.

Pokemon denince akla ilk gelen isimlerden olan Pikachu ilk sırada yer alırken, ikinci en çok aranan Pokemon Charizard oldu.

Dünyada olduğu gibi ülkemizde de fırtınalar estiren son dönemin fenomen mobil oyunu Pokemon Go, internette aranma rekorları kırıyor. Pokemon Go’nun nasıl indirilip oynanacağını ve oyunda yer alan çok sayıdaki Pokemon karakterini merak edenler, bu artışın yaşanmasına neden oldu. Yandex’in ortaya koyduğu analiz kapsamında Türkiye’de en çok aranan Pokemonlar da belli oldu. Pokemon dendiğinde akla ilk gelen isim olan Pikachu’nun birinci olduğu listede, Pokemon Go oyuncularının yakından tanıdığı Charizard ikinci, Dragonite ise üçüncü oldu.

Yapılan araştırmada Snorlax en çok aranan dördüncü Pokemon olurken, onu Vaporeon ve Golem takip etti. Pokemon Go’nun en çok aranan diğer Pokemon’ları ise sırasıyla Lapras, Magmar, Blastoise ve Aerodactyl oldu.

En Çok Aranan Pokemon’lar

  • 1-Pikachu
  • 2-Charizard
  • 3-Dragonite
  • 4-Snorlax
  • 5-Vaporeon
  • 6-Golem
  • 7-Lapras
  • 8-Magmar
  • 9-Blastoise
  • 10-Aerodactyl

1470896732_Yandex_Pikachu

Amatör Fotoğrafçı, Elektronik Spor Tutkunu, Outdoor Meraklısı, Sinema Takipçisi, Teknoloji Bağımlısı

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Basın Bülteni

MediaMarkt, mağazalarını 1 Haziran’da açıyor!

MediaMarkt

MediaMarkt, mağazalarını 1 Haziran tarihi itibarıyla “güvenli alışveriş ilkelerine” bağlı kalarak açacağını duyurdu. Normalleşme süreci içerisinde 1 Haziran’dan itibaren birçok teknoloji mağazasının tekrardan hizmete girmeye başladığını göreceğiz.


İlginizi çekebilir: Realme Watch, 9 gün pil süresi ile duyuruldu!


Türkiye’nin metrekare bakımından en büyük perakendecisi olarak bilinen firma, yaptığı açıklamada, Türkiye genelindeki mağazalarını 1 Haziran’da hizmete sokacağını açıkladı. Bununla birlikte firma, mağaza içerisinde alışverişinizi daha güvenli hale getirmek ve sağlığınızı korumak için “Güvenli Alışveriş İlkelerini” de açıkladı.

MediaMarkt Güvenli Alışveriş İlkeleri nelerdir?

  • Mağazalarda bulunan müşteri sayısı satış alanının 1/10’u olacak şekilde sınırlandırılmıştır.
  • Mağaza girişlerinde dezenfektanlı paspas ve el dezenfektanları, reyonlarda ise el dezenfektanı bulunuyor.
  • Mağazalarımız her iki saatte bir dezenfektan ile temizlenir.
  • Alışveriş arabaları ve alışveriş sepetleri günde üç defa olmak üzere dezenfekte edilir.
  • Mağazaların girişinden çıkışına kadar olan tüm alanlarda sosyal mesafe uyarıları konumlandırılmıştır.
  • Mağazalarda yer alan demo ürünleri, satış temsilcileri ürünleri müşteriler için dezenfekte eder. Müşteri arzu ederse demoya yardımcı olur.
  • Müşterilerin satın almaya karar verdiği ürünler, satışı gerçekleştiren çalışanlar tarafından kasaya teslim edilir.
  • Gamezone vb. bazı deneyim alanları, hijyen koşulları gereği geçici olarak kapatılmıştır.
  • Çalışanlarımızın ateşi, günde üç defa ölçülür.
  • Çalışanlarımız; maske, eldiven ve siperlik ile çalışır. Bu ürünlerin düzenli olarak değişimi sağlanır.
  • Çalışanlarımıza mesai süresi içerisinde kısa ve sık molalar kullandırarak temizlik önlemlerini almaları sağlanır.
  • Çalışanlarımızın kıyafetleri için kullanabilecekleri dezenfektan sağlanır.
  • Giyinme odası, sosyal ve ortak alanların kullanımında sosyal mesafe dikkate alınır.

Not: Mağaza çalışma saatleri genel olarak 12.00-20.00 arası ancak bazı mağazaların çalışma saatleri farklılık gösterebiliyor, gitmeden önce mediamarkt.com.tr’den mağazaların çalışma saatlerini kontrol etmenizi öneriyoruz

Aynı zamanda YouTube üzerinde bir video da yayınlayan şirket, tüm ilkelerini video eşliğinde de bizlere aktarmaya çalıştı. Videonun girişinde, müşterilerin firmaya gösterdiği ilgi de aktarıldı.  Normalleşme sürecinde hayatımızın çok değişeceği ortada. Umarız ki bu önlemleri, diğer satış mağazaları üzerinde de görme şansı elde edebiliriz. Sektör içerisinde bulunan tüm teknoloji şirketlerinden buna benzer önlem açıklamalarını bekliyoruz. Diğer firmalar da muhtemelen yakında, ilkelerini müşterilerine duyuracaktır.

Belirtilen önlemler, virüsle mücadele kapsamında önem taşıyor. Her türlü sağlık önlemini hem müşterileri hem de kullanıcılarını düşünerek aldığı için MediaMarkt mağazalarına teşekkürlerimizi iletelim.

Devamını oku

Basın Bülteni

PS5 Unreal Engine 5 demosu, AMD teknolojileri ile güçlendirildi!

PS5

PS5 için geçtiğimiz günlerde yeni Unreal oyun motorunun oyun içi oynanış videosu yayınlandı. Videoda görselliğin oluşmasında AMD teknolojilerinin büyük bir önemi olduğu belirtildi.


İlginizi çekebilir: Google Pixel 4a, iPhone SE’den daha ucuza satılacak!


YouTube üzerinde de global trendler listesine giren Epic Games’in Unreal Engine 5 demo videosu, özellikle oyun dünyasında önemli bir yer taşıyor. Oyun motorunun demosu, yeni nesil AMD RDNA 2 grafik mimarisi ve “Zen 2” işlemci çekirdekleri ile güçlendirildi. Önümüzdeki dönemde tanıtılacak PlayStation 5 üzerinde, gerçek zamanlı olarak çalışıyor.

“Lumen in the Land of Nanite” ismindeki demo ile Epic Games, fotogerçekçilik sunan Unreal Engine 5’te yer alan iki önemli teknolojiyi de tanıttı. Bu iki yeni teknolojiyle birlikte yeni nesil grafiklerden nelerin mümkün olduğunu hep birlikte izledik.

Görsellik yeni nesil konsollarla gerçekliğe yaklaşmaya devam edecek!

  • Nanite sanallaştırılmış mikropoligon geometrisi – sanatçılara gözün görebileceği kadar fazla geometrik detay yaratma özgürlüğü sunar, milyonlar ya da milyarlarca poligondan oluşan, film kalitesinde kaynak sanat çalışmalarının direkt olarak Unreal Engine’a yerleştirilmesini mümkün kılar.
  • Lumen – sahneye ve ışık değişimlerine anında tepki veren, tam olarak dinamik bir aydınlatma çözümü.

AMD RDNA 2, günümüz AMD Radeon grafik ürünlerinde yer alan ilk nesil RDNA mimarisini baz alıyor. AMD RDNA 2 ile güçlendirilen PlayStation 5 gibi yeni nesil konsollarla AMD, konsollar, PC’ler, bulut ve mobil cihazlarda birleşmiş bir oyun mimarisi oluşturmakta öncülük edecek. Bu sayede oyun geliştiricilerin, daha gerçekçilikte oyunları, tüm oyun platformları üzerinden geliştirebilmeleri için yaratıcılıklarını açığa çıkarmakta yardımcı olacak.

Devamını oku

Akıllı Telefonlar

Realme, yüzde 40 büyüme kat etti!

realme

Realme, bugün göndermiş olduğu basın bülteninde büyüme istatistiklerine değindi. Paylaşılan verilere göre Türkiye pazarına yeni giriş yapan şirket toplamda %40 büyüme rakamına ulaştı.


İlginizi çekebilir: Gcam vs. orijinal kamera: Realme 6 Pro (VIDEO)


Akıllı telefon pazarının en genç markası realme, ürünlerini tasarlarken geliştirdiği inovatif marka DNA’sını Covid-19 salgını döneminde de iletişim faaliyetlerini sürdürürken kullandı. Marka, pandemi nedeni ile herkesin evlere kapandığı dönemde iletişim çalışmalarına tüm hızıyla devam etti. Türkiye’de elektronik sektörün %31 satış kaybı yaşadığı şu dönemde, realme %40 büyüme yakaladı.

Realme 6 serisinin lansmanı Nisan ayında gerçekleşmişti!

Şubat ayında global bir lansmanla dünyaya tanıtılan 6 serisinin Türkiye lansmanı Nisan ayında online bir tanıtımla yaptı. Ekibimiz tüm çalışmalarını büyük bir özveri ile birbirinden uzakta gerçekleştirdi. Kısa bir süre boyunca devam eden hazırlıklar süresince iletişim online olarak devam etti. 14 Nisan günü gerçekleşen lansmanın ardından marka çalışmalarına aynı şekilde devam ediyor.

“Türkiye pazarında rekabette geriye düşmemeyi hedefledik, fakat dahasını elde edebildik.”

realme Satış Direktörü Doğuş Dedeoğlu koronavirüs döneminde markanın durumunu açıkladı. Dedeoğlu;  “Türkiye pazarına çok yeni giren bir marka olarak bu süreci hedeflerimizden geriye düşmeden geçirmek ilk önceliğimizdi. Ancak bu dönemde daha net gördük ki firmamız, oluşan fan kitlesi ile beraber sevilen bir marka olma yolunda hızla ilerliyor. Sektörde satışların %31 oranında daralmaya gittiğini görüyoruz. Ancak realme bu dönemde %40 büyüyerek hepimize birçok şeyi kanıtladı. Ülkemizin de virüs ile mücadelesi günden güne daha iyi bir boyuta ulaşıyor. Bu günler bittiğinde her şey çok daha güzel olacak.” şeklinde konuştu.

realme Pazarlama Direktörü Merve Yeniev geçtiğimiz dönemi değerlendirdi. Yeniev; “Teknoloji markası olarak, fiziksel birlikteliğin mümkün olmadığı dönemde elimizdeki imkanları değerlendirerek iletişim çalışmalarımızın tamamını online olarak yürüttük. Online lansmana online hazırlanan ilk marka olduk ve başarılı bir lansman geçirdik. Bu dönemde teknolojinin aslında hayatlarımızla ne kadar bağlantılı olduğunu bir kez daha anladık. Aynı zamanda kendi gücümüzü de keşfettik. Bu günlerin en kısa zamanda sona ermesini diliyor ve realme fanları ile bir araya geleceğimiz günleri bekliyoruz” şeklinde konuştu.

Devamını oku