Sosyal medya
Huawei P40 reklamı

Basın Bülteni

Türk Telekom PİLOT’ta 6. Dönem Başvuruları 5 Şubat’ta Başlıyor!

Türk Telekom PİLOT

Türk Telekom’un erken aşama girişimleri desteklemek amacıyla hayata geçirdiği Türkiye’nin ilk kurumsal girişim hızlandırma programı PİLOT’un 6. dönemi için başvuru süreci başlıyor.

Türk Telekom’un teknoloji girişimlerini desteklemek ve girişimcilik ekosistemini güçlendirmek amacıyla hayata geçirdiği PİLOT’un yeni başvuru dönemi 5 Şubat’ta başlıyor. Eğitim ve sağlık teknolojileri, yapay zeka, sanal gerçeklik, nesnelerin interneti, siber güvenlik ve iş çözümleri alanlarındaki girişimlerin öncelikli olarak destekleneceği PİLOT’un 6. dönemi için başvurmak isteyen girişimler, başvurularını www.turktelekompilot.com.tr adresi üzerinden yapabilecek.

Türk Telekom Pilot

Türk Telekom, PİLOT’a katılmaya hak kazanan her ekibe 90 bin TL nakit desteği sağlamasının yanı sıra ekiplere ayrıca Türk Telekom’un teknoloji altyapısından, İstanbul’da ofis alanı ve mobil iletişim paketi imkânlarından da sağlanacak. Program süresince ve sonrasında Türk Telekom tarafından tanıtım desteği sunulacak.

 

PİLOT‘a katılan ekipler, 12 hafta süren girişim hızlandırma programında eğitimlere katılacak, mentor ve müşteri görüşmeleri gerçekleştirerek iş modellerini doğrulamak için çalışacaklar. Program kapsamında girişimciler; iş modeli geliştirme, büyüme modelleri, dijital pazarlama, satış ve yatırımcı sunumu gibi konularda uzmanlardan eğitim alacaklar. Ekipler program boyunca Türk Telekom yöneticileriyle çalışma imkânı yakalarken, girişimcilik ekosisteminin önde gelen girişimci ve yatırımcılarından oluşan mentor ağına erişebilecekler. Program sonunda ekiplerden doğrulanmış bir iş modelini esas alan “Ana Fonksiyonlara Sahip Ürün” (MVP) ortaya çıkarmaları, geliştirdikleri MVP ve iş modellerini seçkin yatırımcıların katıldığı ‘Demo Day’ etkinliğinde sunmaları bekleniyor.

Bugüne kadar 45 girişim mezun oldu, 2 milyon TL nakit desteği sağlandı

Türkiye’de özel sektör tarafından hayata geçirilen ilk girişim hızlandırma programı olma özelliği taşıyan PİLOT’un tamamlanan beş dönemi sonunda toplam 45 girişim programdan mezun oldu, bu girişimlere toplamda 2 milyon TL nakit desteği sağlandı.

Teknolojiye olan tutkusunu Hardware Plus'ta meraklılarına aktarıyor.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Basın Bülteni

MediaMarkt, mağazalarını 1 Haziran’da açıyor!

MediaMarkt

MediaMarkt, mağazalarını 1 Haziran tarihi itibarıyla “güvenli alışveriş ilkelerine” bağlı kalarak açacağını duyurdu. Normalleşme süreci içerisinde 1 Haziran’dan itibaren birçok teknoloji mağazasının tekrardan hizmete girmeye başladığını göreceğiz.


İlginizi çekebilir: Realme Watch, 9 gün pil süresi ile duyuruldu!


Türkiye’nin metrekare bakımından en büyük perakendecisi olarak bilinen firma, yaptığı açıklamada, Türkiye genelindeki mağazalarını 1 Haziran’da hizmete sokacağını açıkladı. Bununla birlikte firma, mağaza içerisinde alışverişinizi daha güvenli hale getirmek ve sağlığınızı korumak için “Güvenli Alışveriş İlkelerini” de açıkladı.

MediaMarkt Güvenli Alışveriş İlkeleri nelerdir?

  • Mağazalarda bulunan müşteri sayısı satış alanının 1/10’u olacak şekilde sınırlandırılmıştır.
  • Mağaza girişlerinde dezenfektanlı paspas ve el dezenfektanları, reyonlarda ise el dezenfektanı bulunuyor.
  • Mağazalarımız her iki saatte bir dezenfektan ile temizlenir.
  • Alışveriş arabaları ve alışveriş sepetleri günde üç defa olmak üzere dezenfekte edilir.
  • Mağazaların girişinden çıkışına kadar olan tüm alanlarda sosyal mesafe uyarıları konumlandırılmıştır.
  • Mağazalarda yer alan demo ürünleri, satış temsilcileri ürünleri müşteriler için dezenfekte eder. Müşteri arzu ederse demoya yardımcı olur.
  • Müşterilerin satın almaya karar verdiği ürünler, satışı gerçekleştiren çalışanlar tarafından kasaya teslim edilir.
  • Gamezone vb. bazı deneyim alanları, hijyen koşulları gereği geçici olarak kapatılmıştır.
  • Çalışanlarımızın ateşi, günde üç defa ölçülür.
  • Çalışanlarımız; maske, eldiven ve siperlik ile çalışır. Bu ürünlerin düzenli olarak değişimi sağlanır.
  • Çalışanlarımıza mesai süresi içerisinde kısa ve sık molalar kullandırarak temizlik önlemlerini almaları sağlanır.
  • Çalışanlarımızın kıyafetleri için kullanabilecekleri dezenfektan sağlanır.
  • Giyinme odası, sosyal ve ortak alanların kullanımında sosyal mesafe dikkate alınır.

Aynı zamanda YouTube üzerinde bir video da yayınlayan şirket, tüm ilkelerini video eşliğinde de bizlere aktarmaya çalıştı. Videonun girişinde, müşterilerin firmaya gösterdiği ilgi de aktarıldı.  Normalleşme sürecinde hayatımızın çok değişeceği ortada. Umarız ki bu önlemleri, diğer satış mağazaları üzerinde de görme şansı elde edebiliriz. Sektör içerisinde bulunan tüm teknoloji şirketlerinden buna benzer önlem açıklamalarını bekliyoruz. Diğer firmalar da muhtemelen yakında, ilkelerini müşterilerine duyuracaktır.

Belirtilen önlemler, virüsle mücadele kapsamında önem taşıyor. Her türlü sağlık önlemini hem müşterileri hem de kullanıcılarını düşünerek aldığı için MediaMarkt mağazalarına teşekkürlerimizi iletelim.

Devamını oku

Basın Bülteni

PS5 Unreal Engine 5 demosu, AMD teknolojileri ile güçlendirildi!

PS5

PS5 için geçtiğimiz günlerde yeni Unreal oyun motorunun oyun içi oynanış videosu yayınlandı. Videoda görselliğin oluşmasında AMD teknolojilerinin büyük bir önemi olduğu belirtildi.


İlginizi çekebilir: Google Pixel 4a, iPhone SE’den daha ucuza satılacak!


YouTube üzerinde de global trendler listesine giren Epic Games’in Unreal Engine 5 demo videosu, özellikle oyun dünyasında önemli bir yer taşıyor. Oyun motorunun demosu, yeni nesil AMD RDNA 2 grafik mimarisi ve “Zen 2” işlemci çekirdekleri ile güçlendirildi. Önümüzdeki dönemde tanıtılacak PlayStation 5 üzerinde, gerçek zamanlı olarak çalışıyor.

“Lumen in the Land of Nanite” ismindeki demo ile Epic Games, fotogerçekçilik sunan Unreal Engine 5’te yer alan iki önemli teknolojiyi de tanıttı. Bu iki yeni teknolojiyle birlikte yeni nesil grafiklerden nelerin mümkün olduğunu hep birlikte izledik.

Görsellik yeni nesil konsollarla gerçekliğe yaklaşmaya devam edecek!

  • Nanite sanallaştırılmış mikropoligon geometrisi – sanatçılara gözün görebileceği kadar fazla geometrik detay yaratma özgürlüğü sunar, milyonlar ya da milyarlarca poligondan oluşan, film kalitesinde kaynak sanat çalışmalarının direkt olarak Unreal Engine’a yerleştirilmesini mümkün kılar.
  • Lumen – sahneye ve ışık değişimlerine anında tepki veren, tam olarak dinamik bir aydınlatma çözümü.

AMD RDNA 2, günümüz AMD Radeon grafik ürünlerinde yer alan ilk nesil RDNA mimarisini baz alıyor. AMD RDNA 2 ile güçlendirilen PlayStation 5 gibi yeni nesil konsollarla AMD, konsollar, PC’ler, bulut ve mobil cihazlarda birleşmiş bir oyun mimarisi oluşturmakta öncülük edecek. Bu sayede oyun geliştiricilerin, daha gerçekçilikte oyunları, tüm oyun platformları üzerinden geliştirebilmeleri için yaratıcılıklarını açığa çıkarmakta yardımcı olacak.

Devamını oku

Akıllı Telefonlar

Realme, yüzde 40 büyüme kat etti!

realme

Realme, bugün göndermiş olduğu basın bülteninde büyüme istatistiklerine değindi. Paylaşılan verilere göre Türkiye pazarına yeni giriş yapan şirket toplamda %40 büyüme rakamına ulaştı.


İlginizi çekebilir: Gcam vs. orijinal kamera: Realme 6 Pro (VIDEO)


Akıllı telefon pazarının en genç markası realme, ürünlerini tasarlarken geliştirdiği inovatif marka DNA’sını Covid-19 salgını döneminde de iletişim faaliyetlerini sürdürürken kullandı. Marka, pandemi nedeni ile herkesin evlere kapandığı dönemde iletişim çalışmalarına tüm hızıyla devam etti. Türkiye’de elektronik sektörün %31 satış kaybı yaşadığı şu dönemde, realme %40 büyüme yakaladı.

Realme 6 serisinin lansmanı Nisan ayında gerçekleşmişti!

Şubat ayında global bir lansmanla dünyaya tanıtılan 6 serisinin Türkiye lansmanı Nisan ayında online bir tanıtımla yaptı. Ekibimiz tüm çalışmalarını büyük bir özveri ile birbirinden uzakta gerçekleştirdi. Kısa bir süre boyunca devam eden hazırlıklar süresince iletişim online olarak devam etti. 14 Nisan günü gerçekleşen lansmanın ardından marka çalışmalarına aynı şekilde devam ediyor.

“Türkiye pazarında rekabette geriye düşmemeyi hedefledik, fakat dahasını elde edebildik.”

realme Satış Direktörü Doğuş Dedeoğlu koronavirüs döneminde markanın durumunu açıkladı. Dedeoğlu;  “Türkiye pazarına çok yeni giren bir marka olarak bu süreci hedeflerimizden geriye düşmeden geçirmek ilk önceliğimizdi. Ancak bu dönemde daha net gördük ki firmamız, oluşan fan kitlesi ile beraber sevilen bir marka olma yolunda hızla ilerliyor. Sektörde satışların %31 oranında daralmaya gittiğini görüyoruz. Ancak realme bu dönemde %40 büyüyerek hepimize birçok şeyi kanıtladı. Ülkemizin de virüs ile mücadelesi günden güne daha iyi bir boyuta ulaşıyor. Bu günler bittiğinde her şey çok daha güzel olacak.” şeklinde konuştu.

realme Pazarlama Direktörü Merve Yeniev geçtiğimiz dönemi değerlendirdi. Yeniev; “Teknoloji markası olarak, fiziksel birlikteliğin mümkün olmadığı dönemde elimizdeki imkanları değerlendirerek iletişim çalışmalarımızın tamamını online olarak yürüttük. Online lansmana online hazırlanan ilk marka olduk ve başarılı bir lansman geçirdik. Bu dönemde teknolojinin aslında hayatlarımızla ne kadar bağlantılı olduğunu bir kez daha anladık. Aynı zamanda kendi gücümüzü de keşfettik. Bu günlerin en kısa zamanda sona ermesini diliyor ve realme fanları ile bir araya geleceğimiz günleri bekliyoruz” şeklinde konuştu.

Devamını oku