Türkiye pazarında durmadan büyümeye devam eden TP-LINK firması ilk çeyrekte ki satış rakamlarını açıkladı.
Türkiye de hızla büyüyen ve oldukça geniş kapsamlı ağ ürünleri ile ön planda olan firma, yapılan basın toplantısında TP-LINK ülke müdürü Ali Dinçer “Ekonomik olarak yaşanan durgunluk, ağ pazarına da olumsuz olarak yansıyor. Özellikle tekil kutu satışlarında önceki yılların aynı dönemine göre bir miktar düşüş söz konusu. TP-LINK Türkiye olarak satış ağına yönelik yapılan çalışmalar ve servis sağlayıcılarla gerçekleştirilen projelerle bu durgunluğu aşmaya çalışıyoruz” diyerek ilk çeyreğinin durgun geçtiğini belirtti. Distribütörler aracılığı ile 194 bin, servis sağlayıcılara ise 350 bin olmak üzere toplamda 544 bin adet ürün satıldığını açıklayan Ali Dinçer, “Hem bayi hem mağaza kanalında en güçlü markayız. Ürünlerimizin satıldığı teknoloji mağazalarında hep en çok satılan kablosuz ağ markası konumundayız. Bayi ağımız da çok güçlü. 2015 yılında Türkiye’de 15 bin bayi ile iş yaptık. 2016 yılında da bayi satışlarımızın oranı toplam satışımızın yüzde 70’ini oluşturacak” diyerek ekledi.
Ali Dinçer servis sağlayıcılar ile de iş birliği içerisinde olduğunu belirterek, ilk üç ayda yapılan satışın 350 bin olup toplamda hedeflenenin 1.5 milyon olduğunu belirtiyor. Kendi sözleri ile “Türkiye’de pek çok servis sağlayıcının kablosuz ağ ürünleri konusunda iş ortağıyız. 2016 yılında şu anda projelendirilmiş ve bir kısmı teslim edilmiş olmak üzere ISP’lere toplam 1.5 milyona yakın ürün satışı gerçekleştireceğiz” olarak belirtiyor.