Mobil uygulamalar akıllı telefonların ve tabletlerin olmazsa olmazı durumunda. Flurry şirketi de bu durumun önemini gözünden kaçırmayıp mobil uygulamaların kullanım süreleri üzerinden bir çalışma gerçekleştirdi. Flurry’nin yaptığı bu araştırmada Android ve iOS cihazlar temel alındı. Araştırmada Facebook yüzde 17 ile en fazla süre kullanılan sosyal medya uygulaması durumunda.
Geçen sene yapılan araştırma ile kıyaslandığında 1 puan kaybetse de Facebook diğer sosyal medya uygulamalarına büyük bir fark atmış durumda.
Flurry’nin yaptığı grafikte sosyal mesaj uygulamaları yüzde 9.5, Youtube yüzde 4, Twitter ise yüzde 1.5 pay alabildi.
Oyun uygulamaları ise diğer bütün uygulamalara harcanan sürelere göre gerçek şampiyon durumunda çünkü aldığı yüzde 32’lik payla geriye kalan bütün uygulama çeşitlerinin önünde bulunuyor.
İçindekiler