Samsung Electronics, Küçük ve Orta Boyutlu İşletmelere (KOBİ) yönelik Business Core Baskı Çözümlerini pazara sunuyor. Yeni çözümler, kullanım kolaylığı ve sunucu gerektirmeyen yazdırma özelliği ile iş yerlerindeki verimliliği artıracak. Business Core Baskı Çözümleri KOBİ’lerin belirli belgelerin işlenmesi, çıktıların yönetimi ve matbu muhasebe ihtiyaçlarını karşılarken, güçlü güvenlik özellikleri sunuyor, verimliliği maksimum düzeye çıkarıyor ve masrafları minimum düzeye indiriyor.
Samsung Electronics’in Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Joosang Eun yeni çözümlerle ilgili olarak, “KOBİ’lere yönelik Business Core Baskı Çözümlerimiz Samsung’un ABD, Hindistan, Kore ve Rusya’daki Global Yazılım Merkezleri işbirliği ile geliştirildi. Çözümler özellikle verimlilik ve güvenliğe yönelik yüksek talebin olduğu finans, iletişim, üretim sektörleri ve kamu sektörü için çok uygun. Çok fonksiyonlu A3 yazıcılarımızı KOBİ pazarına ilk kez 2012 senesinde sunmuştuk. Yeni çözümlerimiz KOBİ’lerin faaliyetlerini modernize ederek düzene koymalarına, daha fazla verim sağlamalarına ve toplam maliyetin daha düşük olmasına yardımcı olacak.” dedi.
KOBİ’ler günümüzde yazıcı pazarında yüzde 48’lik oranla en büyük paya sahip. BT müdürü ya da ayrı bir BT bütçesi olmayan işletme ortamlarında yazıcıları sunucu kullanmaya gerek olmaksızın kolay kurma ve çalıştırma gereksinimi çok fazla. Business Core Baskı Çözümleri, sorunsuz ve kusursuz bir iş akışı deneyimi yaratmak için gerekli özelilkleri paket halinde sunuyor. Sinerji yaratan otomatikleştirilmiş yazdırma çözümlerine sahip olarak KOBİ’ler belgeleri daha fazla verimlilik ve çeviklikle yönetebiliyor, yazdırabiliyor ve paylaşabiliyor. KOBİ’lere yönelik bu baskı çözümlerinin hem ekonomik olması hem de kurulumunun ve yönetiminin kolay olması gerekiyor. Ayrıca hassas belgelerin yetkisi olmayan kişilerin eline geçmesini önlemek için işletmelerin güçlü güvenlik özellikleri sunan bir baskı çözümüne ihtiyacı var.
Business Core Baskı Çözümleri, Samsung’un XOA açık platformlu A3 ve A4 çok fonksiyonlu lazer yazıcıları (MFP) ile uyumlu entegre belge yönetimi ve çıktı yönetim çözümlerinden oluşuyor. Yeni çözümler iki farklı çözüm paketi seçeneği ile sunuluyor: Business Core Belge Yönetimi Paketi ve Business Core Çıktı Yönetimi Paketi.
Business Core Belge Yönetimi Paketi
Business Core Belge Yönetimi Paketi daha fazla verimlilik, güvenlik ve etkinlik için entegre şekilde üç önemli çözümü içeriyor: SmarThru™ Workflow Lite, Cloud Connector ve Secure Login Manager.
SmarThru Workflow Lite kullanıcıların belgeleri birden çok güzergaha dağıtmaları ve işlemelerini mümkün kılan bir otomatik belge yakalama, tarama ve yönlendirme çözümü. Çözüm ayrıca, özel metinli ve barkodlu belgelerin bir kez tarandıktan sonra otomatik olarak sınıflandırılmasını sağlayan Zone Optik Karakter Tanıma (OCR) özelliğini de destekliyor.
Cloud Connector (Bulut ortama Bağlayıcı) belgelerin güvenli bir şekilde Bulut’a taranmasını ve Bulut’tan yazdırılmasını mümkün kılıyor. Cloud Connector, Microsoft® SharePoint® Onlineve Google® Drive gibi birçok Bulut hizmetini desteklediği için ayrı bir sunucuya gerek duyulmuyor. Google Drive için güvenlik OAuth 2.0 protokolü ile sağlanıyor ve tüm Google Drive Uygulama İçerikleri de yazdırılabiliyor.
Cloud Connector ayrıca PDF, TIFF ve JPG dosya formatlarını da destekliyor. Yakın zamanda çıkacak güncellemelerle Cloud Connector’da Evernote, SkyDrive, Dropbox ve Box da dahil daha çok Bulut hizmetine bağlantı mümkün olacak.
Secure Login Manager (Güvenli Oturum Açma Yöneticisi) çok fonksiyonlu yazıcılara kimlik doğrulamayla erişim sağlayan bir güvenlik çözümü. Şirketler yazıcı içi kimlik doğrulama, ağ içi kimlik doğrulama, kullanıcı adı ve şifre girişi, çalışanların kimlik kartlarını okutma ve manüel PIN kodu girişi gibi kimlik doğrulama yöntemlerinden birini seçebiliyor.
“Business Core Output” Yönetimi Paketi
“Business Core Output” Yönetimi Paketi daha fazla güvenlik ve etkin maliyet için iki çözümden oluşuyor: SecuThru™ Lite 2 ve Usage Tracker (Kullanım İzleyici).
SecuThru Lite 2 kullanıcı kimlik doğrulama yöntemi ile belgelerin güvenliğini daha da sıkı hale getiriyor. Belge yazıcıya gönderildiğinde, kullanıcı kimlik bilgileri doğrulanmadan yazdırma işlemi başlamıyor. Yazdırma işleminden önce daha çok güvenlik için belgeler şifrelendiriliyor ve sanal olarak sıraya sokuluyor; bu şekilde kazayla yazıcıya gönderilen belgelerin gereksiz yere yazdırılmasının sebep olduğu maliyet de düşüyor. SecuThru™ Lite maksimum on cihaz için sunucusuz yazdırmayı mümkün kılıyor ve çözüm 500’e kadar kullanıcının kayıt olmasına olanak sağlıyor. Bu da KOBİ’lerin tüm çalışanlarını yazıcıya kullanıcı olarak kayıt edebilme özelliği anlamına geliyor.
Usage Tracker (Kullanım İzleyici) bir çalışanın tüm ağ içinde yazdırma, fotokopi, tarama ve faks işlemlerini takip edebiliyor. Bu bilgiler yazıcının panelinde görüntülenebiliyor. Kullanım raporları ayrıca oluşturulabiliyor ve eposta yoluyla gönderilebiliyor. Bu şekilde kaynaklar proaktif bir şekilde yönetilebiliyor ve işletme maliyetleri de düşüyor.
İçindekiler