Orta ve büyük ölçekli firmalar için bulut tabanlı hazırlanan ve oyunların gücünü kullanarak uzun süreçleri kolay ve eğlenceli hale getiren Salesmot, çalışan motivasyonunu en yüksek seviyede tutmak için yeni bir projeye imza attı.
Orhan Küçükerman, Ertuğrul Öztürk ve Serkan Erdoğmuş tarafından iki yıllık AR-GE çalışmalarının sonucunda geliştirilen Salesmot ile dakikalar içerisinde kıyasıya bir rekabet başlatabilir ve satış takibini kolaylıkla gerçekleştirebiliyorsunuz.
Firma yetkilileri şu ifadeyi kullanıyor: “Günümüzde satıcıların yalnızca %7’si işlerine gerçekten bağlı ve adanmış hissediyorlar. Satıcıların %53’ü yalnızca satış kotası hedefini motive edici bulmuyor.”
Süreç nasıl ilerliyor?
Sürecin ilerlemesi ise çarpıcı. Personellere bir bildirim e-postası gidiyor. Yarış böylece başlıyor.
Salesmot’un en önemli özelliklerinden biri olan Salesmot TV ile TV ekranına çeşitli hazır konseptlerde (araba yarışı, gökdelenler v.b.) yarışmalar yansıtılmasına imkan sağlıyor.
Böylelikle tüm şirketin satış sürecine interaktif olarak dahil olmasını sağlayarak adil ve şeffaf bir rekabet ortamı yaratılması sağlanıyor. Salesmot’ta şu an için satış, telefon, toplantı ve teklif olarak dört adet senaryo bulunuyor.
Ayrıca TL, Euro, GBP, Dolar kuru desteği, yarışma hakem özelliği, detaylı raporlama, ödül sistemi ve akıllı bildirim altyapısı gibi özellikler de mevcut.
Yazılım içerisinde bulunan düello modu ile çalışanlar kendileri arasında yarışma başlatabiliyor. İsterlerse bu düelloyu da TV ekranına yansıtarak şirket içinde kıyasıya bir rekabete tutuşuyorlar. Yarışmalarda kazanılan başarılar istenirse puan olarak, istenirse de hediye olarak personele verilebiliyor.
Salesmot 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle birlikte geliyor. Eğer kullanmaya devam etmek isterseniz aylık, 6 aylık 12 aylık ve 3 yıllık paketlerden birinin seçilmesi gerekiyor.