İçindekiler
Niantic tarafından geliştirilen ve The Pokémon Company tarafından yayımlanan artırılmış gerçeklik oyunu Pokemon GO, liderliği kaptırdı.
Son zamanların en başarılı oyunlarından birisi olan Pokemon GO, çıkış yaptığı günden beri birçok oyuncu tarafından beğenilmiş ve kısa bir süre içerisinde mağazaların en çok satan mobil oyunu olmuştu. Sürekli artan kullanıcı sayısıyla geliştirici ekibi mutlu eden oyun, artık birinciliği başka bir mobil oyuna kaptırdı.
İlk olarak Japonya’da çıkışını yapan Pokemon GO, daha sonra Amerika’da ücretsiz bir şekilde kullanıma sunulmuştu. Bu hafta yayınlanan raporlara göre oyun, sadece Amerika’da 15 milyondan fazla oyuncusunu kaybetti. Böylece Pokemon GO, yılın en hızlı düşüş yaşayan oyunu ünvanını da aldı. Sadece Amerika ile de sınırlı değil, oyunu tüm dünyada gerek mağazadan, gerekse de alternatif yollardan kullanan oyuncular, oyunu terk etmeye başladı. Pokemon GO‘nun bu hızlı düşüşü Supercell‘in bu sene başında ücretsiz olarak yayımladığı Clash Royale‘in işine yaradı.
Son olarak Clash Royale‘in toplamda 440 milyon dolar hasılatının bulunduğunu da belirtelim.