Artık mobil oyunların PC ve konsol oyunlarından çok daha fazla para kazandığını görebiliyoruz. Rovio ve Zynga oyunlarıyla beraber Flappy Bird ve Clash of Clans‘da bunu görmüştük. Son olarak ise oyunun tanıtımında ünlü manken Kate Upton‘ın yer aldığı Game of War, hem başarılı reklam kampanyası hem de grafiksel ve oynanış açısından oyuncuların beklentisini karşılayan yapısıyla çok iyi gelirler elde ediyor.
LA Times‘ın haberine göre geliştirici Machine Zone Games oyunun TV reklamını 9 binden fazla televizyonda gösterirken, geçtiğimiz Şubat ayında Super Bowl etkinliği sırasında bu reklamlar 7.8 milyon kişi tarafından seyredildi. Tüm bunların bir sonucu olarak şu anda günde 2.4 milyon aktif oyuncusu bulunan Game of War: Fire Age oyununun günlük 1.2 milyon dolarlık bir gelir getirdiği söyleniyor. Ancak kazanılan paranın yanı sıra Kate Upton’a ve TV şirketlerine ödenen rakamı da unutmamak lazım. Gamasultra verilerine göre geliştirici şirket 900’den fazla TV reklamı için 80 milyon doları çoktan ödemiş durumda.