Şirketler bu günlerde mobil reklamcılığa büyük paralar yatırıyorlar. Hâl böyle olunca farklı mobil işletim sistemlerini kullanan insanlar arasındaki farkların anlaşılması büyük önem taşıyor. Bu noktada iOS ve Android kullanıcıları için Battery Ventures‘un yaptığı araştırma sonuçları epey ilginç sonuçları barındırıyor.
Araştırma sonuçlarına göre ABD’de iOS kullanıcıları daha çok uçağa binerken Android kullanıcılarının genellikle otobüs tercih ettiği görülmüş. Ayrıca iOS kullanıcıları içki olarak daha çok şarabı tercih ederken, Android kullanıcıları birayı seviyor. Bu farklılıklara rağmen araştırma sonuçlarına göre silah ve ev sahibi olma konularında ise iOS ve Android kullanıcıları arasında bir eşitlik görülmüş.
Araştırma sonuçları her ne kadar kulağa biraz saçma gelse de, bir bira firmasının mobil reklam vermek için Android’i, şarap firmasının da iOS’u tercih etmesi bu sonuçlara göre mantıklı olacaktır.