Orta Doğu ve Afrika’nın en hızlı büyüyen PC markalarından biri olan i-Life Digital, yeni nesil uygun fiyatlı PC ve dizüstü bilgisayarlarını Türkiye pazarına girişini gösteren lansmanını gerçekleştirdi.
MEA bölgesinin en hızlı büyüyen PC üreticilerinden biri olan i-Life Digital Technology, dağıtıcı iş ortağı olarak Arena Bilgisayar ve Hepsiburada ile işbirliği imzalayarak Türkiye tüketici elektroniği pazarına girdiğini resmen duyurdu. Ultra ince dizüstü bilgisayarlar, 2’si 1 Arada ayrılabilir tabletler ve dönüştürülebilir dizüstü bilgisayarlar.
İçindekiler
i-Life 700 TL – 1300 TL arasında fiyata sahip modeller ile geliyor!
Firmanın Türkiye’de piyasaya süreceği modeller arasında ultra ince dizüstü bilgisayar ZED AIR, ince dizüstü bilgisayar ZED AIR 3, taşınabilir ve dahili pile sahip AIO bilgisayar ZED PC ve dönüştürülebilir dizüstü bilgisayar ZED NOTE 11 yer alıyor. 700 TL ile 1300 TL arasında değişen fiyat etiketleriyle dikkat çekecek olan marka, rekabetçi fiyatıyla geliyor.
Türkiye’ye girişleri hakkında konuşan i-Life Küresel Satış ve Pazarlama Direktörü Deepak Bhatia, “i-Life olarak uluslararası ürünlerimizi Türkiye piyasasına sürmekten dolayı çok mutlu ve gururluyuz. Bu ilk lansmanımızda bölgede oldukça sevilen, bütçe dostu amiral gemisi ZED serisi ürünlerimizi getiriyoruz. ZED serisi dizüstü bilgisayarlar üst seviye özellikleriyle bilinmenin yanı sıra uygun fiyatlarıyla da öne çıkıyorlar. Örneğin ultra ince dizüstü bilgisayarımız ZED AIR 3, yalnızca 1,35 kg’lık ağırlığı ile sınıfının en hafifi olarak fark yaratıyor” dedi.
“Türkiye’de başarılı olacağından eminiz”
Arena Bilgisayar CEO’su Serkan Çelik, “i-Life markalı kişisel bilgisayarların Türkiye’deki dağıtımını gerçekleştirmekten dolayı büyük memnuniyet duyuyoruz. Ürünlerinin, Arena’nın dağıtım gücüyle birlikte erişilebilir PC segmentinde başarılı olacağından ve tüm PC pazarında büyüyeceğinden eminiz” dedi.
Hepsiburada Satış Müdürü Onur Ürkmez, “i-Life markalı bütçe dostu dizüstü bilgisayarları Türkiye piyasasına özel olarak sunmanın heyecanını yaşıyoruz. Geniş ürün gamına sahip ürünlerinin, Hepsiburada’nın eşsiz yetenekleri ile bir araya geldiğinde ülkenin her bir noktasına başarıyla ulaşacağına olan güvenimiz tam. Böylece ilk kez dizüstü bilgisayar sahibi olanların taleplerini karşılamakla birlikte, dizüstü bilgisayar pazarını da geliştireceğini düşünüyoruz” diye konuştu.
Microsoft adına konuşan Dünya Çapındaki Yerel İş Ortakları Yöneticisi Ricardo Davila, şunları söyledi: “Microsoft, i-Life’ın Windows cihazların büyümesinde muhteşem bir fırsat gördüğü Türkiye pazarına girmesini tebrik ediyor. Marka, bizim için son yıllarda Orta Doğu ve Afrika bölgesinde hızla büyüyen bir iş ortağı oldu. İnanıyoruz ki Türk tüketiciler de Windows ile gelen i-Life ürün portföyünden memnun kalacaklar.” sözlerini dile getirdi.
Firmanın Türkiye pazarına getirdiği ilk modellerine buradaki bağlantıdan göz atabilirsiniz.