Facebook arama içeriğini oldukça genişletti. Artık Facebook’ta bir arama yaptığınızda sosyal medyanın sahip olduğu içeriğin oldukça büyük bir kısmına ulaşıyorsunuz. Universal Search adlı hizmet sizin 2 trilyon paylaşıma erişmenizi sağlıyor. Bu da herkese açık yapılan bütün paylaşımlara erişim demek. Daha öncesinde aramalar sadece sizin arkadaşlarınız ve beğendiğiniz sayfalardan yapılıyordu.
Bu 2 trilyon aramanın kolay yapılması için ise Facebook içerikleri kaynaklarına göre kategorilendirdi. Örneğin paylaşım CNN gibi güvenilir bir haber organizasyonu ise daha yukarıda yer alacak. Facebook sizin aradığınız şeyi gösterirken 200’e yakın etmeni göz önünde bulunduracak.
Bu yeni özellik sayesinde Facebook’un kullanıcılara bilgi ulaştırma yeteneği oldukça güçlenmiş oldu. Öte yandan Facebook arama sonuçlarını ilgi gösterdiğinizi başlıklara göre de kişiselleştirecek. Bunlar arkadaşlarınız, beğendiğiniz sayfalar ve geçmişte yaptığınız aramalarla şekillenecek.