Son yıllarda marka imajındaki değişim ve dönüşüm sürecine paralel olarak güçlendirdiği teknik ve iletişim altyapısıyla dikkat çekici atılımlar gerçekleştiren Avea, müşteri odaklı hizmet yaklaşımının kapsamını genişleterek gençlere yönelik yarattığı yeni markasıWoops’u gençlerin hizmetine sundu. Avea, Woops çatısı altında ilgi çekici, sürekli ve üstün fırsatlar sunarak, rekabette farklılaşmayı hedeflerken, gençlerde de alışkanlık yaratmayı amaçlıyor.
Woops’tan ‘mübalağasız’ 2 milyon 97 bin 151 paket seçeneği
Woops; dakika, SMS ve internet kapsamında, gençleri 2 milyon 97 bin 151 paket seçeneğiyle bol seçenekli bir iletişim dünyasına davet ediyor. Türkiye’deki 15 milyonluk genç nüfusun büyük bölümüne ulaşmayı amaçlayan Avea; bu kapsamda müşteri tabanını büyütmeyi ve müşteri bağlılığını da pekiştirmeyi hedefliyor.
“Fonksiyonel fayda açısından daha güçlü oluşumuz ve yaratacağımız teklif dinamizmi sayesinde, taklit edilmesi ve cevap verilmesi zor bir gençlik markası yarattık” diyen Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk; “Hedefimiz, gençlerde ‘Acaba sıradaki ne olacak?’ merakını canlı tutarak; rekabette farklılığı yakalamak. Woops çatısı altında ilgi çekici ve benzersiz fırsatlar sunarak ‘Woops’da sürekli bir şeyler oluyor’ algısını yerleştirip güçlendirmek istiyoruz. 2 Milyondan fazla ihtiyaca göre, mikro düzeydeki kişiselleştirilmiş paketle gençlere hoş geldiniz diyoruz.” dedi.
“Araştırmaya en fazla bütçe ayıran şirketlerden biriyiz”
Markayı yaratırken, bütçemizin büyük bir kısmını pazar araştırmalarına ayırdık. Yılda neredeyse 3 reklam filmi prodüksiyonuna harcanan miktar kadar, araştırmalara yatırım yapıyoruz. Bu araştırmalar sonucunda da iyi gözlemlediğimiz ve yakın durduğumuz gençlere sunduğumuz ve ileriki dönemde de sunmayı planladığımız her şeyi bu markanın çatısı altında topladık. Woops’u oluştururken üç nokta çok önemliydi. Birincisi gençlere didaktik yaklaşmak yerine, onlardan biri olup; samimi ve içten olmak. İkincisi, markamızın gençlere ayak uydurma yeteneğinin olmasıydı ki zaten bu bizim en güçlü yönlerimizden biri. Son olarak da hız ve organizasyon yeteneğimiz. Bu hafta yaptığımız diğer hafta eskiyebilliyor. Oyüzden hızlı ve organize olmak çok önemli. Çünkü, gençler hayatın hızını mobil internet çözümleriyle yakalıyor. Biz de Avea olarak tam bu noktadayız. İşte gençlere yönelik yeni markamız ‘Woops’ bu şekilde doğdu. Gençlerin hızlı değişen ve sürekli farklılaşan ihtiyaçlarına en hızlı ve en uygun çözümleri üretebilme gücüne sahip bir teknoloj şirketi olarak; diğer şirketlerden belki de en farklı olduğumuz nokta bu”
Woops, Türkiye’nin en büyük Twitter buluşması #BiBulussak’da gençlere “Merhaba” dedi
Gençlerin hayatlarının neredeyse ayrılmaz bir parçası haline gelen sosyal medyaya odaklanarak, daha önce hiç yapılmamış bir etkinliğe imza atan Avea, Twitter fenomenlerinin takipçileriyle bir araya geldiği sıra dışı birbuluşmayı , dev bir Woops lansman organizasyonuna dönüştürdü.
Avea, 28 Kasım gecesi Maslak Arena’da gerçekleştirdiği ve yeni markasını genç kitleye duyurduğu Woops lansman organizasyonunu, son dakikaya kadar çok gizli bir şekilde yürüttü. Etkinlik ise şu şekilde oluştu: 8 Twitter fenomeni kendi aralarında buluşup yüz yüze sohbet etmek üzere sosyal medya dışında bir araya gelmeye karar verdiler. Buluşma kararı, Twitter üzerinden takipçilerinin de bu buluşmada onlara katılmak istemesiyle çok büyük bir organizasyona dönüştü. Maslak Arena’nın Twitter’dan esprili bir dille ücret karşılığında buluşmaya ev sahipliği yapacağını duyurması üzerine ise Avea, “Ayıp ettiniz gençler, hesabı bize yazın” dedi. Türk pop müziğinin iki popüler ismi Hande Yener ve Murat Dalkılıç da fenomenlerin davetiyle performans sergilemek üzere bu büyük buluşmaya dahil oldular. Davetiyelerin Biletix’ten temin edildiği etkinliğin haberinin, sosyal medya üzerinden duyurulmasının ardından ilk 24 saat içinde, davetiye stoğunun yarısı tükendi. Türkiye’nin en büyük Twitter buluşması olan etkinlik 2 bini aşkın genci buluşturdu. Etkinlikte Hande Yener ve Murat Dalkılıç konserleriyle gençlere unutulmaz bir gece yaşattılar.
Medya tüketim araştırmasına göre gençler, diğer kitlelere kıyasla TV’yi mecra olarak daha az tüketirken interneti çok yoğun kullanıyor. #BiBulussak partisi de bunu açıkça gözler önüne serdi. Etkinlik 4-5 günlük kısa bir sürede 30 milyonluk görünüm sağladı.
İçindekiler