Haftanın Seçkisi

oneplus 15 ne zaman çıkacak türkiye gelir mi

OnePlus 15 küresel pazara çıktı! İşte özellikleri ve fiyatı!

14 Kasım 2025
Steam

Steam Hayvan Festivali İndirimi başladı! İşte indirimli oyunlar

14 Kasım 2025
iPhone Air iPhone Air 2

iPhone Air 2 iptal edildi! İnce iPhone sizlere ömür!

11 Kasım 2025
yapay zeka

En çok kullanılan yapay zekalar açıklandı! (Kasım 2025)

11 Kasım 2025
epic games ücretsiz oyunlar haftalık haftanın ücretsiz oyunları

Epic Games haftalık ücretsiz oyunu belli oldu! (13-20 Kasım 2025)

14 Kasım 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

2014’te Türkiye’de 1 milyon 300 bin adet TP-LINK ürünü satıldı

Yazı: Kerem Enginar
10 Şubat 2015
Kategori: Donanım, Haber
Okuma süresi: 3 dakika
2014’te Türkiye’de 1 milyon 300 bin adet TP-LINK ürünü satıldı

Kablosuz ağ pazarında dünya lideri TP-LINK, 2014 yılı Türkiye satış rakamlarını açıkladı. Geçtiğimiz yıl Türkiye pazarında 1 milyon 300 bin adet ürün satışı gerçekleştiren şirket, gelir bazında da BT pazarının üzerinde büyümesini sürdürdü.

TP-LINK Logo

TP-LINK Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, daralan pazara rağmen TP-LINK’in hem dünyada hem de Türkiye’de büyümeye devam ettiğini açıkladı. IDC verilerine göre TP-LINK’in dünya pazarında liderliğini sürdürdüğünü belirten Dinçer, “Türkiye’de de öncü stratejilerimiz sonucunda kablosuz ağ pazarında geçtiğimiz yıl 1 milyon 300 bin adet ürün satarak, liderliğimizi sürdürdük” diyor. TP-LINK’in 2010 yılında Türkiye’de ofis açmasıyla birlikte, kablosuz ağ pazarına yön veren şirket haline geldiğini vurgulayan Dinçer, “TP-LINK, Türk tüketicisine kaliteli ürünün uygun fiyatlı olabileceğini gösterdi. ‘İyi ürün’, ‘uygun fiyat’, ‘kaliteli hizmet’ anlayışının sonucu satış rakamlarına da olumlu olarak yansıyor. Türkiye’de faaliyete geçtiğimizden bu yana her yıl büyüme elde ettik” diyor.

2014’te Türkiye’de 1 milyon 300 bin adet TP-LINK ürünü satıldı

Türkiye’de bağımsız araştırma şirketlerinin kablosuz ağ pazarına yönelik araştırma yapmadığından şikayet eden Dinçer, “TP-LINK olarak Türkiye WLAN pazarına yönelik araştırma yapılmasını arzu ediyoruz ve güvenilir, bağımsız bir kuruluşun yapacağı araştırmaya bilgilerimizi açmaya hazırız. Sektörün sağlıklı büyümesi ve tüketicilerin doğru bilgilendirilmesi açısından bu tür araştırmalar son derece önemli” diyor.

“Sektöre kazandıran markayız”

TP-LINK’in Türkiye’de tüketicileri bilgilendirme, kablosuz ağ konusunda bilinç düzeyini yükseltme konusuna önem verdiğini vurgulayan Dinçer, “Sadece satış rakamına odaklı bir yaklaşımı doğru bulmuyoruz. Hepimiz iyi biliyoruz ki, isteyen her şirket fiyat/kar dengesi ile oynayarak, çok satış yapıp kısa süreliğine birinci olabilir. Ama bu hem yapan şirkete hem de sektöre zarar verir. TP-LINK olarak kalıcı başarılara önem veriyoruz. Bunun sonucunu satış rakamlarına olumlu yansıma olarak da alıyoruz” diyor. ‘Pazarı büyüterek büyümeyi’ hedeflediklerini ve bu doğrultuda çalışmalar yaptıklarını ifade eden Dinçer, “Yaptığımız çalışmalarının sonucu tüm sektöre olumlu olarak yansıyor; sadece biz değil, bu pazarda faaliyet gösteren tüm firmalar kazanıyor. Önümüzdeki yıllarda da sektöre kazandıran marka olmayı sürdüreceğiz” diyor.

“Pazarın sağlıklı büyümesi için yatırım yapıyoruz”

2014 yılında da pazarın sağlıklı büyümesi için pek çok çalışma yaptıklarını belirten Dinçer, TP-LINK olarak kaynaklarının bir bölümünü bu konuya ayırdıklarını açıklıyor. “Pazarın sağlıklı büyümesi için daha bilinçli, doğru tercih yapan tüketiciler, en önemli unsur. Bir başka önemli unsur, ‘mutlu müşteri’. 2014 yılında bu konulara yatırım yaptık” diyor. WiFi Akademi, Kolaykurulum.net, ömür boyu destek garantisi, Anadolu Teknoloji Günleri etkinlikleri ve bunlara eklenecek yepyeni hizmetlerle 2015 yılında da pazarın sağlıklı büyümesi çabalarını devam ettirerek, öncü marka rolünü sürdüreceklerini belirten Dinçer, “Bu çabaların soncunda da büyüyen pazardan daha fazla pay almayı hedefliyoruz. Yenilikçi ürün portföyümüz, dinamik ve tüketici ihtiyaçlarına önem veren ekibimiz, değer katan iş ortaklarımız ve şirket kültürümüz ile lider olmayı sürdüreceğiz” diyor.

Kerem Enginar

Kerem Enginar

Uzun süredir teknoloji basınında yer alan Kerem, başta mobil teknolojiler olmak üzere donanım ve kripto paralar ile de ilgileniyor.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
  • 5G Telefonlar

Copyright © 2025, EMY Medya